محتوای خبری دانشکده مجازی

عضو هیئت علمی دانشکده مجازی به عنوان پژوهشگر برتر جشنواره پایان نامه های برتر ایران انتخاب شد

دکتر فاطمه حاجی علی عسگری عضو هیات علمی گروه سلامت الکترونیک دانشکده مجازی در سومین دوره جشنواره پایان نامه های برتر ایران جایزه ویژه پروفسور حسابی، عنوان کتاب برتر و پژوهشگر برتر را به خود اختصاص داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده مجازی، سومین دوره جشنواره پایان نامه های برتر ایران جایزه ویژه پروفسور حسابی با حضور و حمایت طیف وسیعی از دانشگاه ها، مراکز علمی و تحقیقاتی ایران اسلامی بصورت غیرحضوری در سال 99 برگزار شد و دکتر فاطمه حاجی علی عسگری عضو هیات علمی گروه سلامت الکترونیک دانشکده مجازی در این جشنواره، عنوان کتاب برتر و پژوهشگر برتر را به خود اختصاص داد.
این جشنواره در 6  محور پایان نامه ها، رساله، پروپوزال، مقاله، طرح پژوهشی و کتاب برگزار و کتاب حساب کامپیوتری دکتر فاطمه حاجی علی عسگری به عنوان کتاب برتر انتخاب شد.    
هدف این جشنواره انعکاس دستاوردهای جامعه علمی، آموزشی و صنعتی سراسر کشور، داوری، بررسی و درجه بندی پایان نامه ها، مقالات، طرح های پژوهشی و کتاب های علمی تالیف شده در دانشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی و در نهایت گردآوری و انتشار برترین آثار در یک مجموعه واحد می باشد.
توضیح اینکه در کتاب حساب کامپیوتری موضوعاتی پیرامون سیستم اعداد، مبناها و کاربرد آن در مدارات دیجیتال، سیستم های عددی با مبنای منفی، مدارات ترکیبی و ترتیبی، توابع نمایی و لگاریتمی تالیف شده است. همچنین از این نویسنده و عضو هیات علمی دانشگاه کتب دیگری با عناوین سیستم های کامپیوتری امن، معماری کامپیوتر پیشرفته، پردازنده های کوانتومی، آشنایی با کامپیوتر و سخت افزار، ترفندهای کاربردی مایکروسافت و راهنمای استقرار سامانه مدیریت خدمات فناوری اطلاعات منتشر شده است.

آذر شهبازی
تهیه کننده:

آذر شهبازی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *