اجرای طرح فاصله‌گذاری فیزیکی و غربالگری در درمانگاه سرپایی بیمارستان شریعتی

طرح فاصله‌گذاری فیزیکی، غربالگری و توزیع مناسب بیماران در درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شهید داستانی بیمارستان شریعتی اجرا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شریعتی، این طرح از شنبه 16 فروردین 99 در درمانگاه شهید داستانی اجراشده است. فضای فیزیکی محل انتظار بیماران در درمانگاه شهید داستانی به‌منظور رعایت فاصله مناسب تغییراتی انجام‌شده است. گروه مدیریت و رهبری بیمارستان از نحوه اجرای این طرح و فعالیت درمانگاه بازدید کردند.
تهمینه ناجی مدیر درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شهید داستانی بیمارستان شریعتی گفت: به‌منظور کاهش مراجعه حضوری، نوبت‌دهی بیماران کاملاً به‌صورت اینترنتی انجام می‌شود. وی کاهش تجمع و فاصله‌گذاری فیزیکی بیماران را از اهداف مهم اجرای این طرح دانست و گفت: بیماران و مراجعه‌کنندگان در بدو ورود در ایستگاه پذیرش و اطلاعات که در کنار درب ورودی مستقرشده است، کنترل می‌شوند و درصورتی‌که به‌صورت اینترنتی نوبت رزرو کرده باشند. به ایستگاه غربالگری راهنمایی خواهند شد.
ناجی همچنین از راه‌اندازی دو ایستگاه غربالگری کرونا در بدو ورود بیماران و مراجعه‌کنندگان خبر داد و گفت: بیماران درصورتی‌که تب و علائم کرونا نداشته باشند به اتاق ویزیت موردنظر راهنمایی می‌شوند.
 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *