برگزیدگان بهترین مربی، محقق، دانشمند و ابداع کننده برتر دیابت سال معرفی شدند

مراسم اهداء جایزه دیابت سال 95 در سالن استاد باستان حق پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم برگزار شد.

مراسم اهداء جایزه دیابت سال 95 با حضور دکتر باقر لاریجانی، رییس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم، دکتر طباطبایی رییس انجمن استئوپروز ایران، اعضای شبکه دیابت و استئوپروز کشور و اساتید پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم عصر روز پنج شنبه 25 آذر سال جاری در سالن استاد باستان حق پژوهشگاه برگزار شد. 
دکتر فریدون عزیزی، عضو هیئت علمی و رئیس پژوهشکده علوم غدد درون ریز دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به عنوان دانشمند برتر، دکتر علیرضا استقامتی فوق تخصص غدد و متابولیسم و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به عنوان محقق برتر دیابت، دکتر ندا مهرداد عضو هیئت علمی و معاون پژوهشی پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم به عنوان مربی برتر و همچنین مهندس شاهین طبری به عنوان ابداع کننده برتر انتخاب شدند.
در ابتدای این مراسم، دکتر لاریحانی رییس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم، ضمن قدردانی از زحمات تمامی زحمت کشان حوزه دیابت، به یادآوری اسامی اساتیدی پرداخت که در سالهای گذشته موفق به دریافت این جوایز شدند و افزود: پژوهشگاه علوم غدد درصدد است تا هر ساله ضمن معرفی برخی فعالان برتر درحوزه آموزش، پژوهش، مدیریت و درمان دیابت گامی را جهت ارج نهادن به زحمات این عزیزان بردارد.
وی همچنین در خصوص برگزاری مراسم اهداء جایزه دیابت تصریح کرد: هر ساله این مراسم توسط پژوهشگاه غدد و با همکاری شرکت نوونوردیسک برگزار می شود تا بهانه ای باشد برای تقدیر از همکارانی که در این زمینه تلاش می کنند.
لازم به ذکر است این جلسه به صورت هم زمان با جلسه شورای راهبردی شبکه تحقیقات استئوپروز و جلسه شورای راهبردی شبکه تحقیقات دیابت برگزار شد.

فیروزه  حاجی پور
تهیه کننده:

فیروزه حاجی پور