پیشتازی دانشگاه علوم پزشکی تهران در تشکیل کمیته‌ فرعی رسیدگی به درخواست های موضوع قانون دیوان عدالت اداری

بازدید مدیرکل حقوقی، املاک و تنظیم مقررات وزارت بهداشت از دبیرخانه کمیته فرعی رسیدگی به درخواست های موضوع قانون دیوان عدالت اداری دانشگاه علوم پزشکی تهران

میر حامد خانی مدیرکل حقوقی، املاک و تنظیم مقررات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از دبیرخانه کمیته و مدیریت امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان دادخواست‌ها و استعلامات مربوطه قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، میر حامد خانی مدیرکل حقوقی و تنظیم مقررات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید عصر یکشنبه 22 مرداد 1402 از دبیرخانه کمیته و مدیریت امور حقوقی دانشگاه گفت؛ به‌ موجب تبصره 4 ماده 15 قانون اصلاح دیوان عدالت اداری که از 22 خرداد سال جاری لازم الاجرای شده است؛ دستگاه‌ها مکلف‌اند درخواست متقاضیان را که قصد طرح دعوا در دیوان عدالت اداری را دارند، بپذیرد و حداکثر ظرف 3 ماه به درخواست‌ها پاسخ دهند و گواهی ثبت آن را نیز تحویل درخواست کنندگان دهند.
مدیرکل حقوقی و تنظیم مقررات وزارت بهداشت، تأکید کرد: به‌موجب شیوه‌نامه‌ای که مقام عالی وزارت به دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور ابلاغ کرده است؛ کمیته‌های فرعی رفع اختلاف موضوع تبصره 4 ماده 15 قانون مذکور بایستی تشکیل شوند. 
خانی تصریح کرد: قانون دیوان عدالت اداری از 22 خرداد 1402 لازم اجرا شده است و خرسندیم دانشگاه علوم پزشکی تهران در تشکیل کمیته‌های فرعی وارد عمل شده و در این خصوص پیشتاز است.
وی خاطرنشان کرد: الحمدلله احکام اعضای کمیته فرعی تبصره 4 ماده 15 قانون اصلاح دانشگاه علوم پزشکی تهران صادر شده است و در بازدید امروز شاهد بودیم دادخواست‌ها و تقاضاهایی واصل شده است و استعلامات را به واحدهای مختلف تابعه ارسال کرده‌اند و مشغول رسیدگی هستند. 
 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *