برگزاری جلسه کمیته درون بخشی پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر به مناسبت روز جهانی قلب و دیابت در شهرستان اسلامشهر

واحد بیماری‌های غیر واگیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر با توجه به در پیش رو داشتن روز جهانی قلب و دیابت جلسه کمیته درون بخشی پیشگیری از بیماری‌های غیر واگیر را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، معصومه مهدی پور، کارشناس بیماری‌های غیر واگیر شبکه در خصوص این جلسه که شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲ برگزار شد گفت: این جلسه به مناسبت روز جهانی قلب (۷ مهر) و روز جهانی دیابت (۲۲ آبان) با حضور اعضای کمیته برگزار شد دکتر صدیقه مردانی، کارشناس مسئول واحد بیماری‌های غیر واگیر شبکه ضمن خوشامدگویی در خصوص شعار روز جهانی قلب  با عنوان شناخت عوامل خطر بیماری قلبی عروقی، مراقبت بهتر و قلب سالم‌تر و اینکه در حال حاضر بیماری قلبی عروقی اولین علت مرگ‌ومیر در دنیا و همچنین کشور است صحبت کرد.
وی در ادامه افزود: در ادامه نیز با توجه به تاریخ روز جهانی دیابت (۲۲ آبان) مقرر شد در فاصله زمانی بین این  روز جهانی قلب و این روز اقداماتی در راستای اطلاع‌رسانی، آموزش و غربالگری انجام شود. سپس از نظرات اعضای کمیته در جلسه به‌منظور بهتر برگزار شدن و اصلاح عوامل خطر بیماری‌های غیر واگیر و تغییر رفتار در شیوه زندگی مردم نظرخواهی شد.

 

زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *