نشست تشریح قرارداد بیمه‌ای ایران با نمایندگان رفاهی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر رامین رحیم نیا: با برنامه‌ریزی در موضوعات رفاهی سعی داریم خدمات شایسته‌ای را در اختیار خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران قرار دهیم

باتوجه‌به اهمیت موضوع بیمه‌های درمان تکمیلی و اموال در راستای «تحقق سیاست‌های رفاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران» نشست تشریح قرارداد بیمه‌ای به‌منظور تعامل بیشتر در اجرا و همچنین استفاده بهینه از ظرفیت‌های مراکز) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، در این نشست که دوشنبه 8 خرداد 1402 در سالن آمفی‌تئاتر سازمان مرکزی دانشگاه برگزار شد؛ دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه با ابراز خرسندی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری همه‌جانبه شرکت سهامی بیمه ایران و دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ گفت: اتفاق بزرگی صورت‌گرفته است امید داریم بتوانیم این ارتباط را بسط و گسترش دهیم چرا که سابقه بیمه ایران نشان می‌دهد که رعایت عدالت و انعطاف را سرآمد فعالیت‌های خود دارد. 
وی یادآور شد: باتوجه‌به تغییرات صورت‌گرفته در بیمه تکمیلی کارکنان دانشگاه، تیم فعال حوزه مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی دانشگاه با محوریت دکتر رفعتی تصمیم گرفتند که نشستی را با رابطین رفاهی واحدهای تابعه دانشگاه و مدیران ارشد شرکت سهامی بیمه ایران تشکیل دهند تا موارد مختلف را بررسی و به نتیجه مطلوب دست یابند. 
دکتر رحیم نیا با تأکید بر اینکه نیروی انسانی؛ سرمایه اصلی سازمان محسوب می‌شود؛ تصریح کرد: به‌واسطه نیروی انسانی فرهیخته‌ای که در دانشگاه علوم پزشکی تهران داریم توانسته‌ایم در سطح ملی و بین‌المللی رتبه‌های برتر را از آن خودمان کنیم؛ بنابراین باید در موضوعات رفاهی هم با برنامه‌ریزی اصولی و دقیق گام برداریم و ارتقای آن را در دستور کار خود قرار دهیم.
وی افزود: همکاران بیمه ایران حساسیت این موضوع را به‌خوبی درک کرده‌اند چرا که باید دغدغه بیمه‌ای کارکنان دانشگاه را مرتفع کنیم. امید داریم بیمه ایران خدمات جدید و بیشتری را معرفی و در اختیار مجموعه قرار دهد. 
معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه خطاب به رابطین رفاهی واحدهای تابعه دانشگاه؛ خاطرنشان کرد: با احترام و روی خوش پاسخگوی سؤالات همکاران باشید، وظیفه سنگینی به عهده تک‌تک شما عزیزان است، احساس رضایت‌مندی را منتقل کنید، لبخند را فراموش نکنید و با سعه‌صدر برخورد کنید؛ قطعاً این ارتباطات و تعاملات تأثیرگذار است، پیام‌آوران خوبی باشید تا چالش‌ها مرتفع شود.  
سپس دکتر مسعود رفعتی مدیر نظارت و توسعه امور عمومی معاونت توسعه ضمن خیرمقدم به مدعوین؛ گفت: این نشست می‌تواند کمک بسزایی در راستای پاسخ‌دادن به سؤالات همکاران باشد چرا که اطلاعات را می‌توانید از همکاران بیمه ایران به‌صورت مستقیم کسب کنید.  
وی در ادامه افزود: جا دارد در این فرصت مغتنم از شما خوبان (رابطین رفاهی) تشکر ویژه داشته باشم که هر کدام از شما عزیزان در کنار کارهای مختلفی که در واحدهای خودتان دارید؛ اما امور رفاهی را هم به نحو احسن پیگیر هستید. 
دکتر رفعتی دانشگاه علوم پزشکی تهران و بیمه ایران جزو برندهای مطرح هستند؛ بنابراین باید در تمامی امور و فرایندها برتر و سرآمد باشیم. امید دارم شاهد اتفاقات بزرگ‌تری در سازمان باشیم.   
در ادامه دکتر یاوری معاون مدیریت اشخاص بیمه ایران، کتیرایی مدیر مجتمع مطهری بیمه، صفری مدیر شرکت تأمین سازان بیمه ایران و مونسان معاون مدیریت صدور اشخاص از مدیران ارشد شرکت سهامی بیمه ایران حضور و در خصوص شرکت سهامی بیمه ایران مطالب مبسوطی را ارائه دادند. 
توضیح اینکه در پایان نشست تشریح قرارداد بیمه ایران با نمایندگان رفاهی واحدهای تابعه دانشگاه علوم پزشکی تهران پانل پرسش‌وپاسخ پیرامون موضوعات مطرح شده تشکیل شد و به‌قیدقرعه به هشت نفر از رابطین رفاهی واحدهای تابعه به مناسبت دهه کرامت سفر مقدس مشهد مقدس به همراه خانواده با قطار و اقامت در هتل اسپادانا تقدیم شد. 
 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *