دکتر مهدی ابراهیمی: برگزاری جشنواره های دانشجویی می تواند زمینه بیشتر رشد استعدادهای دانشجویان را فراهم کند

جلسه شورای مدیران معاونت با بررسی طرح برگزاری جشنواره دانشجویی – کارمندی Ted TUMS و برنامه های آغاز سال تحصیلی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این جلسه شنبه 27 خردادماه از ساعت 12:30 با حضور دکتر مهدی ابراهیمی، دکتر مهناز آشورخانی مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده بهداشت و مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی در سالن شورا برگزار شد.
ابتدا پس از معارفه دکتر آشورخانی و تیم دانشجویی ایشان، پیام خانلری دانشجوی دکترای تخصصی دانشکده بهداشت، گزارشی از طرح برگزاری جشنواره دانشجویی – کارمندی Ted TUMS ارائه داد و افزود: در این طرح پیشنهادی سعی داریم ایده های خلاقانه و نوآور دانشجویان و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران را در قالب جشنواره شناسایی و به جامعه حوزه سلامت کشور و مردم معرفی کنیم.
در ادامه دکتر آشورخانی این طرح را پیشنهاد دانشجویان دانشکده بهداشت دانست و گفت: در دفتر توسعه آموزش دانشکده بهداشت، دانشجویان زیادی هستند که علاقه مند به فعالیت های نوآورانه هستند و طرح برگزاری این جشنواره توسط آن ها تهیه و تدوین شده است و امیدواریم با همکاری و همراهی معاونت فرهنگی و دانشجویی و ارکان دانشگاه بتوانیم جشنواره ای در شأن دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار کنیم.
دکتر مهدی ابراهیمی برگزاری این جشنواره ها را برای دانشگاه و کشور بسیار مفید دانست و گفت: سالانه اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه طرح های تحقیقاتی، ابداع و اختراعات جدیدی را در زمینه بهداشت، سلامت و درمان ارائه می دهند که همیشه دانشگاه علوم پزشکی تهران در این خصوص سرآمد است و برگزاری جشنواره های از این دست می تواند زمینه بیشتر رشد استعدادهای دانشجویان را فراهم کند.
وی افزود: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه محیطی است که دانشجویان با همکاری و همراهی اساتید می توانند فعالیت های دانشجویی را در قالب های مختلف تجربه کنند. این آزمون و تجربه می تواند در آینده برایشان در محیط مدیریتی و کاری که در عرصه بهداشت و درمان کشور برای مردم خدمت می کنند، مفید باشد.
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه در بخش دیگری از جلسه شورای مدیران معاونت نحوه صحیح الگوی مصرف انرژی را در روزهای آتی، امری مهم و ضروری برای کشور دانست و گفت: دانشگاه ها همیشه الگوی جامعه بوده و مدیران، کارکنان و دانشجویان می توانند در این موضوع مهم الگوی شایسته ای برای جامعه باشند و با منش و رفتار و کارهای فرهنگی، روش های جدیدی را در کاهش مصرف انرژی الگوسازی کنند.
ایشان از مدیران معاونت خواست با همفکری و همدلی همکاران این دوره تابستان را در مصرف انرژی و کاهش آن کوشش کنند و راهکارهای خود را برای بهبود وضعیت ارائه دهند.
عضو هیئت رئیسه دانشگاه آغاز سال تحصیلی جدید و برنامه ریزی برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن آن را کار ویژه معاونت دانست و تشکیل کمیته اجرایی با حضور و معرفی کارشناسان مدیریت ها به عنوان نماینده را ضروری خواند.  
سپس در ادامه ی جلسه، مدیران معاونت نظرات خود را در خصوص نحوه تکمیل طرح برگزاری جشنواره 
Ted TUMS و موضوعات دیگر ارائه و به بحث و تبادل نظر پرداختند.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *