دیدار مشاور رئیس دانشگاه با عبدالله میوند جانباز 50 درصد هشت سال دفاع مقدس

مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و مدیر امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی تهران با عبدالله میوند ایثارگر و جانباز 50درصد شاغل در دانشگاه دیدار کردند.

    به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، یکشنبه ۳ تیر ۱۴۰۲ دکتر کشاورز مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران به همراه دکتر مقیمی مدیر امور ایثارگران با عبدالله میوند همکار ایثارگر و جانباز 50درصد هشت سال دفاع مقدس در دفتر امور ایثارگران دیدار کردند.

    در این دیدار دکتر کشاورز ضمن تجلیل مقام جانباز گفت: جانبازان انسان‌های برگزیده‌ای هستند که بسیاری از نعمت‌های مادی خود را به پیشگاه دوست تقدیم کرده‌اند و به دلیل ازخودگذشتگی‌ها و ایثارگری‌هایشان، موانع و حجاب‌ها را که در اثر تعلّقات و وابستگی‌های دنیوی ایجاد می‌شود، کنار زده‌اند. بزرگ‌ترین سرمایه شما جانبازان قلب شکسته شماست که قیمت ندارد و دست‌مایه گران‌بهایی نزد خداوند منان  است ولی بقیه دست خالی‌ هستند.

    سپس میوند ضمن تشکر از دکتر کشاورز و دفتر امور ایثارگران با بیان خاطرات آن دوران و نحوه جراحت و جانبازی خود پرداخت و گفت: هنگام انتقال از کرمانشاه به بیمارستان امام خمینی تهران در فرودگاه از هوش رفتم یکبار در اتاق عمل بهوش آمدم و دوباره از هوش رفتم تا ۲۱ روز بعد که به هوش آمدم. سختی‌های زیادی را تحمل کردم؛ ولی سخت‌ترین لحظاتی که هیچ‌وقت از یادم نمی‌رود عطش شدید و ولع آب پس از به هوش آمدنم است و هنوز هم این احساس به دنبالم است.

وی ضمن بیان بخشی از مشکلات خود در مسیر زندگی و شغلی خود، از زحمات و حمایت‌های دکتر مقیمی تشکر کرد و گفت: با همه این سختی‌ها همیشه عنایت خداوند و نظر و کمک امام حسین (ع) را در زندگی خود احساس می‌کنم تا جایی که امروز بدون اغراق جان خودم و چهار فرزندم را فدای او می‌کنم.

در پایان دکتر مقیمی نیز  از زحمات نزدیک به سی‌سال این جانباز گرامی در دانشگاه  قدردانی کرد.

حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

عکاس

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *