هم اندیشی مدیران امور مالی و آمار و فناوری اطلاعات دانشگاه با مدیر عامل شرکت سپهر سلامت کویر ایساتیس برای استقرار سیستم نوبت دهی متمرکز دانشگاه
جلسه ای با هدف اجرایی کردن پیشرفت فرآیند سیستم نوبت دهی متمرکز در درمانگاه ها و مراکز درمانی دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت امور مالی دانشگاه، جلسه ای روز یکشنبه اول مهرماه 98، به منظور اجرایی کردن پیشرفت فرآیند نوبت دهی متمرکز و رضایتمندی مراجعه کنندگان به مراکز درمانی با حضور دکتر سینا مرعشی، آزاده چترروز به ترتیب مدیران آمار و فناوری اطلاعات، امور مالی و مهندس کوروش محسنی معاون مدیریت آمار و فناوری اطلاعات با مدیر عامل 'شرکت سپهر سلامت کویر ایساتیس' نوبت دهی متمرکز دانشگاه در سالن اجلاس مدیریت امور مالی دانشگاه، برگزار شد.
در ابتدای جلسه دکتر سینا مرعشی، در خصوص دریافت بخشی از وجه درمان ویزیت درمانگاه و مشکلات و چالش های پیش رو با توجه به امکان اخذ نوبت از روش های تلفنی، اپلیکیشن و اینترنتی به نکاتی اشاره کرد.
آزاده چترروز گفت: اصلی ترین هدف نوبت دهی متمرکز، صرفه جویی در وقت بیماران و حفظ کرامتشان به واسطه حضور در زمان تعیین شده توسط سیستم نوبت دهی متمرکز است.
وی خاطر نشان کرد: اعمال کنترل های متمرکز و هوشمند، یکپارچه سازی فرآیندها و بهبود خدمات غیر حضوری به مراجعه کنندگان، امکان تخصیص زمان، ظرفیت مناسب برای خدمت رسانی مناسب تر از دیگر مزایای سیستم نوبت دهی متمرکز است.
مدیر مالی دانشگاه بیان کرد: با توجه به پیشرفت دانشگاه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات و استفاده از ظرفیت های موجود سیستم های بانکی در مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی تهران قابلیت های استقرار سیستم نوین در راستای افزایش بهره وری و رضایتمندی خدمات گیرندگان است.
خبرنگار و عکاس: محمد پسندیده
ارسال به دوستان