• تاریخ انتشار : 1397/02/01 - 15:16
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1580
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

توسط مدیریت امور هنری و فوق برنامه؛

اردوی جهادی بهداشتی و درمانی در مرکز صبح رویش منطقه 17 برگزار شد

اردوی جهادی بهداشتی و درمانی به همت مدیریت امور هنری و فوق برنامه دانشگاه در مرکز صبح رویش منطقه 17 شهر تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی، این اردوی جهادی توسط مدیریت امور هنری و فوق برنامه با همکاری دانشجویان و حمایت معاونت دانشجویی دانشگاه روز پنج شنبه 30 فروردین ماه 97 به مدت یک روز در مرکز صبح رویش منطقه 17 شهر تهران برگزار شد.
فریده فرید مسئول برگزاری اردوی جهادی گفت: در این اردو 84 نفر از کودکان کار، خدمات بهداشتی و درمانی نظیر معاینه سلامت، بینایی سنجی، بررسی قد و وزن و پوست و مو دریافت کردند.
وی افزود: افراد شرکت کننده در این اردو از فارغ التحصیلان و دانشجویان شاغل به تحصیل رشته های مختلف پزشکی، پرستاری، مدیریت خدمات بهداشتی و درمانی، اتاق عمل و بهداشت حرفه ای بودند.
فرید ادامه داد: در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به دانش آموزان، طبق هماهنگی به عمل آمده با بیمارستان مرکز طبی کودکان قرار شد تعداد 18 دانش آموز برای پیگیری های بعدی درمانی به این مرکز ارجاع داده شوند.
توضیح اینکه، برنامه های تفریحی شاد و متنوعی از جمله بازی و نقاشی برای بچه ها اجرا و همچنین به دانش آموزان یک بسته هدیه شامل مسواک، خمیر دندان، شامپو، صابون، کتاب داستان و میوه که توسط خیرین تهیه شده بود بین آنان توزیع شد.

  • گروه خبری : معاونت فرهنگی دانشجویی ,گروه خبری RSS
  • کد خبر : 75951
تهیه کننده: