برگزاری اولین دوره آموزش همیار سلامت ویژه داوطلبان جهادی

آموزش و توانمندسازی در سازمان دهی نیروهای داوطلب از محورهای اصلی حفظ و نگه داشت آن ها است.

به گزارش روابط عمومی دفتر مشاور امور زنان و خانواده، دوره آموزش همیار سلامت برای پانصد داوطلب قرارگاه جهادگران سلامت حضرت نرجس خاتون (س) که در بحران کووید 19 در مراکز بهداشتی درمانی خدمت کردند از 20 اردیبهشت آغاز شده است. این دوره شامل پنجاه ساعت آموزشی است که در دو بخش نظری و عملی ارائه می شود.
در دوره نظری آموزش مجازی و ارائه بسته آموزشی با مشارکت همکاران هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، ایران، شهید بهشتی، اصفهان و قزوین تهیه و در اختیار فراگیران قرار گرفت.
در دوره عملی ابتدا از فرآیندهای خدمتی نیروهای همیار سلامت فیلم آموزشی تهیه شد و در اختیار فراگیران قرار داده شد و به منظور رعایت فاصله فیزیکی کلاس های عملی، در قالب گروه های کوچک هشت نفره، هر روز پنج گروه (هر دوره چهل نفر) در اتاق های مرکز مهارت های بالینی دانشکده پرستاری و مامایی توسط اساتید و پرستاران داوطلب دانشگاه در حال اجرا است. 
این دوره با مسئولیت واحد آموزش های آزاد مرکز آموزش ضمن خمت کارکنان نظام سلامت کشور، توسط دفتر مشاور امور زنان و خانواده با همکاری دانشکده پرستاری و مامایی، مدیریت امور پرستاری و دانشکده مجازی دانشگاه برگزار می شود. به شرکت کنندگان گواهی نامه پایان دوره داده خواهد شد و این گواهی جایگزین مدارک علمی و تحقیقاتی نبوده و تنها در سطح وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی قابل استفاده و بهره برداری به صورت خدمات داوطلبانه است

انسيه  جناب
تهیه کننده:

انسيه جناب

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *