برگزاری مراسم گرامیداشت روز جهانی ماما درمجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

جشن روز ماما با قدردانی از ماماهای برگزیده مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، مراسم جشن روز ماما مطابق با 15 اردیبهشت ماه 98 با حضور دکتر صادق نیت رئیس مجتمع،دکتر رئیس کرمی معاون امور دانشگاهی، معصومی معاون پشتیبانی، دکتر علامه معاون درمان، آریاملو مدیر پرستاری و جمعی از ماماهای مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در سالن شورای ریاست برگزار شد.
دکتر رئیس کرمی معاون امور دانشگاهی ضمن تبریک روز ماما گفت: من از نزدیک در جریان زحمات شبانه‌روزی ماماها درمجتمع هستم وی افزود: همکاران ماما علاوه بر بعد درمانی در بعد پیشگیری هم نقش مؤثری دارند و به‌نوعی رشته مامایی سلامت‌محور است.
دکتر صادق نیت رئیس مجتمع ضمن تبریک روز ماما به همکاران این عرصه، از زحمات شبانه‌روزی‌شان قدردانی کرد و گفت: به شما افتخار می‌کنیم که باوجود استرس مراقبت از مادران پرخطر و مادرانی که به علت پیچیدگی شرایطشان از همه بیمارستان‌ها به این مرکز ارجاع می‌شوند، با نهایت صبر و حوصله تلاشتان را در ارائه خدمات مناسب و رضایت‌بخش انجام می‌دهید. با آگاهی به اینکه این مرکز آخرین ملجأ و امید این مادران است.
 آریاملو مدیر پرستاری ضمن تبریک روز ماما، برای تمامی ماماها مجتمع آرزوی موفقیت کرد.
در پایان مراسم از 4 نفر از ماماهای برگزیده مجتمع (فائزه شفیعی راد، زهرا گور شاهی، زهرا جعفری، لیلا ربیعی) با اهدای لوح تقدیر و هدایایی قدردانی شد.
 خبرنگار : شهره بیات
عکاس: محمد علی مرزبان

کلمات کلیدی
تهیه کننده: