نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه با ادمین وب سایت های مراکز تحقیقاتی

دکتر ترابی: تغییر رویکرد در توسعه وب‌سایت‌های مراکز تحقیقاتی تحولی بزرگ در ارائه دستاوردهای علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران به وجود می آورد

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نشست با ادمین وب سایت های مراکز تحقیقاتی گفت: تغییر رویکرد در توسعه وب‌سایت‌های مراکز تحقیقاتی تحولی بزرگ در ارائه دستاوردهای علمی دانشگاه به وجود می آورد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست یکشنبه 18 شهریور 1403 کتر ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهرانبا مدیران وب سایت مراکز تحقیقاتی، بر ضرورت تحول بنیادین در رویکرد توسعه وب سایت‌های دانشگاه تاکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت تحلیل دقیق وب سایت‌های پیشرو در هر حوزه علمی و وب‌سایت‌های مشابه در حوزه علوم پزشکی، گفت: «این تحلیل به ما امکان می‌دهد تا کیفیت محتوا را ارتقا داده و تجربه کاربری را به طور چشمگیری بهبود بخشیم.

دکتر ترابی همچنین بر اهمیت انتخاب مراکز تحقیقاتی معتبر برای تولید محتوای باکیفیت و قابل اعتماد تاکید کرد و افزود: در طراحی و تولید محتوا باید نیازها و انتظارات متنوع مخاطبان، از جمله محققان، دانشجویان، پزشکان و عموم مردم را مدنظر قرار دهیم.

مدیر روابط عمومی دانشگاه با بیان اینکه هدف از این تغییرات، ارتقای سطح کیفی وب‌سایت‌ها، افزایش تعامل با مخاطبان داخلی و بین‌المللی و بهبود رتبه وب‌سایت‌ها در موتورهای جستجو است، تصریح کرد: با ایجاد وب‌سایت‌هایی جذاب، کاربرپسند و به روز، می‌توانیم به عنوان یک دانشگاه پیشرو در حوزه علوم پزشکی، اطلاعات دقیق و قابل اطمینان را در اختیار جامعه علمی و عموم مردم قرار دهیم.

در این  نشست، مدیران وب سایت مراکز تحقیقاتی نیز به بیان دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود در خصوص بهبود وب‌سایت‌ها پرداختند.

مریم اذانی
تهیه کننده:

مریم اذانی

تصاویر