برگزاری جلسه پایان سال روسای بخش های بیمارستان شریعتی

روسای بخش های بیمارستان شریعتی در نشستی با اعضای تیم مدیریت و رهبری این بیمارستان درباره مسایل جاری گفت و گو و تبادل نظر کردند.

جلسه پایان سال روسای بخش های بیمارستان شریعتی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، این جلسه دوشنبه 25 اسفند 99 با حضور اعضای تیم مدیریت ورهبری بیمارستان شریعتی برگزار شد.در ابتدا دکتر سعید رضا مهر پور درباره پروژه های انجام شده این بیمارستان در سالی که گذشت توضیح دادو با اشاره به افتتاح پروژه های بزرگ بیمارستان در هفته های اخیر گفت:: هم اکنون ساختمان امید در ۹ طبقه و ۷۵ تخت بستری آماده است و امید داریم در سال آینده طبقات سوم و چهارم آن هم به بهره برداری برسد.ساختمان کلینیک ویژه بیمارستان هم در۶ هزار متر ودر ۷ طبقه آماده شده است. دکتر مهر پور همچنین پروژه سیکلوترون را سنگین و‌حساس دانست و افزود: امیدواریم با همفکری استفاده از این سرمایه ی بیمارستان به بهترین شکل پیش برود. رئیس بیمارستان شریعتی همچنین افتتاح بخش دیابت ، آغاز به کار اتاق زایمان و نازایی و کارگذاری هواساز و چیلر ها از دیگر پروژه ها دانست و گفت:  افتتاح مرکز استرلیزاسیون مرکزی بیمارستان ، CSSD، به عنوان یکی از بهترین، مجهزترین و به روز ترین مراکز کشور، در سه فضای کاملا جدا از هم ساخته شده است . وی در ادامه به افزایش ظرفیت ICU های بیمارستانی اشاره کرد . و تامین دو اکسیژن ساز 600 لیتری برای بیمارستان را از دیگر برنامه های انجام شده در سال 99 دانست.
رئیس بیمارستان شریعتی همچنین در این جلسه درباره واکسیناسیون کرونا و برنامه های سال آینده بیمارستان  توضیح دادو گفت: در سال آینده با اعضای هیات علمی بیمارستان نیز جلسه برگزار خواهد شد. 
در این جلسه همچنین دکتر جعفری مدیر درمان بیمارستان شریعتی گزارشی از روند مراجعه بیماران به بیمارستان های فعال کوید از اسفند ۹۸ تا اسفند ۹۹ ارائه کردو در ادمه درباره روند برنامه واکسیناسیون در بیمارستان توضیح داد. 
در این جلسه همچنین دکتر شیرین افهمی رئیس بخش عفونی بیمارستان شریعتی درباره واکسیاسیون کووید توضیح داد و دکتر شهریار نفیسی رئیس بخش نورلوژی بیمارستان شریعتی، دکتر احمد رضا سروش رئیس بخش جراحی ، دکتر محمد بیات رئیس بخش فک و صورت ، دکتر منیرحاکمی رئیس بخش نفرولوژی و دکتر حسین پورغریب سرپرست واحد پزشکی ورزشی بیمارستان شریعتی درباره مسایل مختلف صحبت کردند.
 در پایان این جلسه دکتر مهر پور ضمن تبریک سال جدید با اهدای لوح و هدیه یادبود از زحمات روسای بخش های در یکسال گذشته قدر دانی کرد.
 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *