در حاشیه رونمایی از طرح‌واره و یادمان چهارمین دوره جهانی کوچک

درخواست رضا بابک از هنرمندان برای حمایت از مسابقات جام جهانی کوچک کودکان بیمار

هنرمند حامی سلامت، با قدردانی از تلاش‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران در توجه به ابعاد مختلف سلامت، از هنرمندان خواست از مسابقات جام جهانی کوچک و کودکان بیمار حمایت کنند.

رضا بابک

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، رضا بابک هنرمند حامی سلامت که در مراسم رونمایی از طرح‌واره جام و یادمان چهارمین دوره جام جهانی کوچک 17 اسفند 1400 در تالار دارالفنون برگزار شد، از تلاش‌های برگزارکنندگان این جام در دانشگاه علوم پزشکی تهران قدردانی کرد و گفت: اینکه به ابعاد مختلف سلامت توجه می‌کنید و در زمینه‌های مختلف فعالیت دارید کار بسیار خوبی است.
وی جام جهانی کوچک را در ترویج فرهنگ ورزش مؤثر دانست و گفت: ورزش و هنر دو مقوله تاثیرگذار و راهگشا برای کودکان بیمار و بزرگ‌سالان است و می‌تواند ازنظر روحی و جسمی به آن‌ها کمک کند. در این دانشگاه قدم‌های خوبی برداشته‌شده که امیدوارم تداوم داشته باشد.
رضا بابک، پیشنهاد داد مسابقات جام جهانی کوچک به‌صورت جهانی برگزار شود و گفت: مرکز طبی کودکان به‌عنوان بنیان‌گذار این طرح، مسابقات جهانی کودکان بیمار را در حد توانایی جسمی آنان برگزار کند. 
این هنرمند حامی سلامت از هنرمندان خواست از جام جهانی کوچک حمایت کنند و گفت: از هنرمندان عرصه کودک در زمینه‌های مختلف موسیقی، تئاتر، فیلم، نقاشی و همچنین از هنرمندان هم‌دوره‌ای، پیش‌کسوت‌تر و جوان‌تر از خودم دعوت می‌کنم با دانشگاه علوم پزشکی تهران که در زمینه سلامت قدم‌های خوبی برداشته همکاری کنند.
 
سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

تدوین گر

فیلم ها

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *