نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارشناسان سینارسانه

دکتر ترابی: امروزه درکنار نفوذ اجتماعی باید برای پدیده نفوذ علمی چهره‌های دانشگاهی در شبکه‌های اجتماعی برنامه ریزی کنیم

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست آموزشی با کارشناسان سینا رسانه، بر نقش کلیدی هوش مصنوعی در ارتقای فعالیت‌های روابط عمومی، آموزش مداوم همکاران، تولید محتوای سئو شده، برندآفرینی و مدیریت شهرت دانشگاه تأکید کرد و گفت: امروزه درکنار نفوذ اجتماعی باید برای پدیده نفوذ علمی چهره‌های دانشگاهی در شبکه‌های اجتماعی برنامه ریزی کنیم.

نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارشناسان سینارسانه

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ با کارشناسان سینا رسانه، موضوع ارتقا فعالیت‌های روابط عمومی و آموزش مداوم همکاران در زمینه یادگیری ابزارهای نوین را از اولویت‌های اصلی این واحد برشمرد و گفت: آموزش استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یکی از ابزارهای مهم ارتقا فعالیت‌های روابط‌عمومی، نقشی کلیدی دارد.

هوش مصنوعی و نقش آن در ارتقا فعالیت‌های رسانه‌ای
دکتر ترابی با اشاره به اصلاحات صورت گرفته در یکپارچه‌سازی وب‌سایت‌‌ واحدها و نحوه تولید محتوا براساس سئو، اظهار داشت: بدون استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی، این اصلاحات و ارتقا در این زمینه امکان‌پذیر نیست.
هوش مصنوعی و کاربرد آن در ارتقا سئو
دکتر ترابی یکی از کاربردهای هوش مصنوعی را در زمینه سئو محتوا دانست و گفت: هوش مصنوعی ابزار عالی برای انتخاب کلیدواژه، تیتر و لید و ارتقا سئو است ولی جایگزین نظر کارشناسان این حوزه نیست و باید از آن به عنوان راهنمای تولید محتوا استفاده کرد.

هوش مصنوعی و نقش آن در تولید محتوای جذاب
مدیر روابط عمومی دانشگاه، تولید فیلم و کلیپ را از دیگر کاربردهای هوش مصنوعی برشمرد و گفت: این ابزار می‌تواند در تولید محتوای جذاب و متناسب با نیاز مخاطبان، بسیار کارآمد باشد.

جامعیت بخشی به سینا رسانه با استفاده از هوش‌مصنوعی
دکتر ترابی با تأکید بر جامعیت‌بخشی به سینا رسانه، گفت: وظیفه اصلی روابط عمومی دانشگاه، ارائه اطلاعات صحیح و به‌روز است و هوش مصنوعی می‌تواند در این زمینه یاری‌گر ما باشد.

کاربرد هوش مصنوعی در توسعه شبکه‌های اجتماعی
دکتر ترابی با بیان اینکه هوش مصنوعی در توسعه شبکه‌های اجتماعی نیز کاربرد دارد، افزود: استفاده از این ابزار می‌تواند به ارتقای فعالیت‌های روابط عمومی در این زمینه کمک کند.

افزایش نفوذ علمی با استفاده از هوش مصنوعی
دکتر ترابی برندآفرینی و مدیریت شهرت و نفوذ علمی را از دیگر حوزه‌های کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی دانشگاه دانست و گفت: امروزه درکنار نفوذ اجتماعی باید برای پدیده نفوذ علمی چهره‌های دانشگاهی در شبکه‌های اجتماعی برنامه ریزی کنیم و اعضای هیئت علمی دانشگاه نیز باوجود توانمندی علمی که دارند می‌توانند در این زمینه نقش‌آفرین باشند.
وی با اشاره به شاخص‌های  سنجش اثرگذاری علمی، افزود: هوش مصنوعی می‌تواند به ما در آماده‌سازی زیرساخت‌های حضور اعضای هیئت علمی در فضای مجازی و تبدیل آن‌ها به "آکادمیک اینفلوئنسر" کمک کند.

هوش مصنوعی و ارتقا رتبه بین‌المللی دانشگاه
دکتر ترابی در پایان، با تاکید بر نقش هوش مصنوعی در ارتقای رتبه دانشگاه در رتبه بندی‌های بین‌المللی گفت: استفاده از هوش مصنوعی می‌تواند به ارتقای رتبه دانشگاه علوم پزشکی تهران در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی و کسب رتبه زیر 100 کمک کند.
توضیح اینکه نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه  با کارشناسان سینارسانه دارای مجوز آموزش ضمن خدمت کارکنان است.

نسیم اخگر
تهیه کننده:

نسیم اخگر

تصاویر

نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارشناسان سینارسانه نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارشناسان سینارسانه نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارشناسان سینارسانه نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارشناسان سینارسانه نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارشناسان سینارسانه نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارشناسان سینارسانه