34 مورد یافت شد

دکتر ترابی: امروزه درکنار نفوذ اجتماعی باید برای پدیده نفوذ علمی چهره‌های دانشگاهی در شبکه‌های اجتماعی برنامه ریزی کنیم

https://pr.tums.ac.ir/آرشیو-همه-اخبار/-دکتر-ترابی:-امروزه-درکنار-نفوذ-اجتماعی-باید-برای-پدیده-نفوذ-علمی-چهره‌های-دانشگاهی-در-شبکه‌های-اجتماعی-برنامه-ریزی-کنیم

دکتر ترابی: امروزه درکنار نفوذ اجتماعی باید برای پدیده نفوذ علمی چهره‌های دانشگاهی در شبکه‌های اجتماعی برنامه ریزی کنیم نشست مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارشناسان سینارسانه دکتر ترابی: امروزه درکنار نفوذ اجتماعی باید برای پدیده نفوذ علمی...

جلسه وب برندینگ مرکز تحقیقات رادیولوژی بیمارستان امام خمینی(ره)

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-نگارخانه/جلسه-وب-برندینگ-مرکز-تحقیقات-رادیولوژی-بیمارستان-امام-خمینی(ره)

برندینگ مرکز تحقیقات رادیولوژی بیمارستان امام خمینی(ره) جلسه وب برندینگ مرکز تحقیقات رادیولوژی بیمارستان امام خمینی(ره) 1401/04/05 - 16:20 - تعداد بازدید: جلسه وب برندینگ مرکز تحقیقات رادیولوژی بیمارستان امام خمینی(ره) روز یکشنبه 5...

جلسه وب برندینگ پژوهشکده ها و مراکز تحقیقات

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-نگارخانه/جلسه-وب-برندینگ-پژوهشکده-ها-و-مراکز-تحقیقات

برندینگ پژوهشکده ها و مراکز تحقیقات جلسه وب برندینگ پژوهشکده ها و مراکز تحقیقات 1401/03/03 - 12:35 - تعداد بازدید: جلسه وب برندینگ پژوهشکده ها و مراکز تحقیقات 3 خرداد 1401 در سالن حکیم طبقه هشتم ستاد مرکزی دانشگاه با حضور دکتر...

دکتر ترابی: در روزنامه‌نگاری برند در پی ایجاد موج های مختلف در مدیریت پویش‌ها هستیم

https://pr.tums.ac.ir/آرشیو-همه-اخبار/دکتر-ترابی:-در-روزنامه‌نگاری-برند-در-پی-ایجاد-موج-های-مختلف-در-مدیریت-پویش‌ها-هستیم

برندینگ نیز عمق وفاداری به مدیریت تعامل و فرآیندهای تعامل بستگی دارد و اینکه چقدر انتظارات مخاطب برآورده شده باشد. گاهی ممکن است انتظار مخاطب برآورده نشود اما همین که به ان توجه شده است برای او کفایت می کند و گاهی علی رغم برآورده شدن انتظارات، مخاطب...

دکتر ترابی: روزنامه نگاری برند روشی برای ارتقاء تصور، ادراک و در

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/دکتر-ترابی:-روزنامه-نگاری-برند-روشی-برای-ارتقاء-تصور،-ادراک-و-درگیرسازی-احساسی-و-موثر-مخاطب-با-برند-است

برندینگ در همه ابعاد انجام می شود. برای اینکار باید بتوانیم از اعتبار تک تک اعضا و تمامی قابلیت های افراد سازمان، در جهت معرفی ماهیت حداکثر استفاده را نماییم. برای این شرایط باید در رسانه کنترل محتوا داشته باشیم و شرایطی را فراهم کنیم که رسانه ها خود، به...

چهل و سومین نشست خوش نامی دانشگاه برگزار شد

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-در-برند-آفرینی-خوب-ها-در-کنار-یکدیگر-عالی-می-شوند-

برندینگ هر سه شنبه در روابط عمومی دانشگاه برگزار می شود. گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی,گروه خبری RSS,ماه نمای دانشگاه کد خبر : 171940 کپی کلمات کلیدی خوش_نامیبرندینگبرندینگ_دانشگاه عکاس مهدی کیهان تهیه کننده: نسیم قرائیان مطالب...

برندینگ

https://pr.tums.ac.ir/ستاد-مرکزی-روابط-عمومی/دکتر-ترابی:-معرفی-فعال-و-پویا-برند-دانشگاه-یکی-از-موارد-بسیار-جدی-برای-نمایش-کارایی-و-قدرت-برند-است

برندینگ دکتر ترابی: معرفی فعال و پویا برند دانشگاه یکی از موارد بسیار جدی برای نمایش کارایی و قدرت برند است در چهلمین جلسه خوش نامی دانشگاه، آرایش مجدد الگوهای مرتبط، برای تبادل اندیشه و تغذیه مناسب فکری، از مهم ترین اقدامات روابط عمومی عنوان شد. --> به...

مدیر روابط عمومی دانشگاه، در سی و هشتمین جلسه خوش نامی، بر ضرورت

https://pr.tums.ac.ir/news/دکتر-ترابی:-برندآفرینی-با-آرایش-مجدد-الگوهای-مرتبط،-شرایط-تبادل-اندیشه-و-تغذیه-مناسب-فکری-را-فراهم-می-کند

برندینگ هر سه شنبه در روابط عمومی دانشگاه برگزار می شود. گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی,گروه خبری RSS,ماه نمای دانشگاه کد خبر : 170566 کپی کلمات کلیدی برندینگ_در_دانشگاه_علوم_پزشکی_تهرانروابط_عمومی_دانشگاه تهیه کننده: نسیم قرائیان...

دکتر ترابی: سرعت و توانایی خانواده بزرگ دانشگاه در تشخیص فرصت‌ها

https://pr.tums.ac.ir/نمایش-خبر/دکتر-ترابی:-سرعت-و-توانایی-خانواده-بزرگ-دانشگاه-در-تشخیص-فرصت‌ها-و-اقدام-سریع-از-اولویت-های-برند-آفرینی-است

برندینگ به مرور بر مباحث گذشته پرداخت و گفت: باز تعریف این مفاهیم اذهان را برای ورود به مرحله عملیاتی سازی و اجرا آماده می کند. --> به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر ماشاءاله ترابی، سرعت و توانایی خانواده بزرگ دانشگاه در تشخیص...

در سی و چهارمین جلسه خوش نامی دانشگاه، به مدل های مختلف رهبری تغ

https://pr.tums.ac.ir/اخبار-اینفوگرافیک/دکتر-ترابی:-توجه-به-مزیت-رقابتی،-کاربرد-علم-در-عمل-و-شکل-گیری-نگرش-های-جدید-از-دستاورد-های-اصلی-در-برند-آفرینی-است

برندینگ بر توجه به فناوری های جدید، به عنوان اهرمی برای تغییر در سازمان تاکید شد دکتر ترابی: لازمه ی موفقیت در برند سازی داخلی، "پذیرش" و "پیروی" مخاطبان از تغییر است در سی و سومین جلسه خوش نامی دانشگاه، اهمیت طراحی الگوی عمومی تغییر، توجه به پیش نیازهای...