دومین نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه

دکتر قناعتی: ارتباط دو طرفه علوم پایه و بالینی به گسترش علم کمک می ‏کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران در دومین نشست با گروه علوم پایه، گفت: ارتباط دو طرفه علوم پایه و بالینی به گسترش علم کمک می‏ کند.

نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر حسین قناعتی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست با گروه علوم پایه در 25 دی1402، با اعلام خبر ساخت ساختمان جدید دانشکده پزشکی گفت: در زمینه تامین هزینه مورد نیاز ساخت ساختمان جدید دانشکده پزشکی به توافقاتی رسیده ایم و کارهای مقدماتی آن در حال تکمیل است.
دکتر قناعتی با بیان اینکه سیاست ما تقویت گروه علوم پایه است گفت: در موضوعات مدیریتی زمان از اهمیت بالایی برخوردار است و ما باید به این مقوله در پیشبرد اهدافمان اهمیت بدهیم.
رئیس دانشگاه حضور گروه علوم پایه در عرصه بالین را اگرچه امر اختیاری اما موثر در گسترش علم دانست و گفت: افراد علاقه مند به ارتباط دو طرفه علوم پایه و بالینی به گسترش علم کمک می‏کنند.
وی گفت: دانشگاه سبطین فرصت مناسبی برای انجام کارهای پژوهشی است و اعضای هیئت علمی می توانند با آن دانشگاه وارد تعامل شوند و پروژه های بین المللی را با حمایت آن دانشگاه انجام دهند.
دکتر قناعتی درخصوص نکات مربوط به دانشجو محوری گفت: از نظرات دانشجویان در مسائلی که تخصص و تجربه دارند استفاده شود ولی در مورد مسائل اجرایی، آموزشی و ... که تخصص ندارند تصمیم گیری برعهده استادان است.
رئیس دانشگاه در پایان گفت: انسان ها در جامعه دارای عدالت رشد می کنند و جامعه ای که عدالت نباشد انسان رشد نخواهند کرد و باید در جهت پیشبرد اهداف دانشگاه تلاش و به یکدیگر کمک کرد.

نسیم اخگر
تهیه کننده:

نسیم اخگر

تصاویر

نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه نشست رئیس دانشگاه با گروه علوم پایه