نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعضای هیئت علمی گروه جراحی انستیتوکانسر

دکتر قناعتی: دانشگاه علوم پزشکی تهران خط کش نظام سلامت است

دکتر حسین قناعتی در نشست صمیمی با اعضای هیئت علمی گروه جراحی انستیتوکانسر با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران خط کش نظام سلامت است گفت: خوشحالم که همه جای دانشگاه علوم پزشکی تهران به خصوص انستیتوکانسر سرآمد و فعال هستند و این موضوع فرصت استثنایی برای دانشگاه فراهم کرده است.

نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعضای هیئت علمی گروه جراحی انستیتوکانسر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، دکتر قناعتی در جلسه صبح روز یکشنبه 15 مرداد 1402 در سالن شورای ستاد دانشگاه گفت: خوشحالم که همه جای دانشگاه علوم پزشکی تهران به خصوص انستیتوکانسر  سرآمد و فعال هستند و این موضوع فرصت استثنایی برای دانشگاه فراهم کرده است.
وی افزود: من با دانشگاه های دیگر کشور ارتباط نزدیک دارم که باید اذعان کنم دانشگاه علوم پزشکی تهران یک سرمایه ملی است به طوری که تحسین وزیر محترم بهداشت در جلسات مختلف را در پی داشته است.
رئیس دانشگاه با اشاره به راه اندازی بیمارستان حضرت مهدی (عج) تحت شرایط خاص گفت: افتتاح بیمارستان حضرت مهدی (عج) تجربه بسیار گرانقدری بود و مسیر خوبی را طی می کند که به مرور نیز خواهد شد.  
دکتر قناعتی در ارتباط با موانع جذب هیئت علمی این بیمارستان گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران مجوز جذب 300 نفر را خواهد گرفت که برای انستیتو نیز سهمیه ای در نظر گرفته می شود.  
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه بار ستادی اداره مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) بسیار سنگین است تاکید کرد کارگروهی برای بهبود چرخه مدیریتی مجتمع تشکیل شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت زمان و مدیریت اطلاعات و نیز توجه به داده و دانش و نحوه مدیریت اطلاعات گفت: هنر مدیر این است که داده ها را تبدیل به دانش و از آن برای مدیریت بهتر سازمانش استفاده کند به همین دلیل از زمانی که مدیریت دانشگاه را برعهده گرفتم نرم افزارهای بیمارستانی را یکپارچه کردیم که مقاومت های زیادی را هم در پی داشت.
 دکتر قناعتی ضمن قدردانی از آموزش پزشکی و رضایت دانشجویان از گروه هیئت علمی انستیتو کانسر بار دیگر بحث علم نافع را یادآور شد و گفت: بایستی تغییراتی در زمینه مدل آموزشی صورت بگیرد زیرا امروزه علم نقش بالایی در پیشرفت کشورها و حکمرانی آنان ایفا می کند. پیامبر (ص) هم فرمودند العلم السلطان که تاکید بر همین موضوع است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: ارتباطات در زنجیره تامین جهانی پزشکی اهمیت بالایی دارد و باید در این راستا قدم برداشت.
دکتر قناعتی در خصوص ملی کردن انستیتو کانسر از اعضای گروه خواست راهکارهای خود را ارائه دهند و اظهار کرد در این زمینه کمک خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی تهران خط کش نظام سلامت است در ادامه سخنان خود بر نظارت بر تعرفه های درمانی و شفاف سازی تاکید کرد و از رفع موانع اداری راه اندازی دستگاه سایبرنایف و امضای قرارداد آن خبر داد.  
دکتر قناعتی در پایان با اشاره به ترویج اخلاق در نسل جوان تاکید کرد و افزود: خوشبختانه همه شما متخلق به اخلاق و افتخار دانشگاه و نظام سلامت هستید و بایستی کمک کنید تجربیات نسل پیشین به نسل جوان منتقل شود. نسل جوان در فهم دنیا از ما جلوتر و بسیار منطقی و شجاع است و اگر درست هدایت کنیم می توانیم از این نسل افراد بی نظیری بسازیم.

طاهره رحمان پور
تهیه کننده:

طاهره رحمان پور

تصاویر

نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعضای هیئت علمی گروه جراحی انستیتوکانسر نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعضای هیئت علمی گروه جراحی انستیتوکانسر نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعضای هیئت علمی گروه جراحی انستیتوکانسر نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعضای هیئت علمی گروه جراحی انستیتوکانسر نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعضای هیئت علمی گروه جراحی انستیتوکانسر نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعضای هیئت علمی گروه جراحی انستیتوکانسر نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعضای هیئت علمی گروه جراحی انستیتوکانسر نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعضای هیئت علمی گروه جراحی انستیتوکانسر نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با اعضای هیئت علمی گروه جراحی انستیتوکانسر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *