صد و ششمین جلسه کمیته بحران کووید بیمارستان سینا برگزار شد

صد و ششمین نشست کمیته بحران کووید بیمارستان سینا، شنبه 6 شهریور 1400 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بیمارستان سینا؛ در ابتدای نشست آمار مراجعان مبتلا به کووید در هفته گذشته ارائه شد و در ادامه مینا نجفی، مدیر پرستاری بیمارستان سینا ضمن بیان آمار مراجعان درمانگاه تخصصی و تعداد عمل های جراحی هفته گذشته بر نیاز برخی از بیماران به تخت ای سی یو تاکید کرد.
دکتر محمد طالب پور، رئیس بیمارستان سینا بیان داشت: باید در نظر گرفت که در شرایط بحرانی قرار داریم و با تامین نیروی پرستاری و به کمک دستیاران بر تعداد تخت های ای سی یو افزوده شود تا ان شاء الله این فاز را نیز پشت سر بگذاریم. مسلما در این شرایط باید هم بعد ملاحضات انسانی و هم بعد مالی را برای همکاران در نظر گرفت.
دکتر محمدکاظم آقامیر، قائم مقام رئیس بیمارستان نیز پیشنهاد بازدید میدانی در راستای نیاز سنجی بیماران به تخت های ای سی یو را مطرح کرد که در صورت نیاز 5 تخت ویژه برای این بیماران تدارک دیده شود.
دکتر مهران ستوده نیا، متخصص طب اورژانس بیمارستان نیز به بیان گزارشی از وضعیت اورژانس بیمارستان سینا پرداخت.
زهره عظیم بیک، سوپروایزر کنترل عفونت نیز به بیان گزارشی از نحوه واکسیناسیون اعضای خانواده همکاران پرداخت.
در ادامه در خصوص نحوه تخصیص پاوین ها نیز بحث و بررسی شد.
همچنین در این جلسه، دکتر محمدرضا قینی، معاون آموزشی، دکتر مهدی ابراهیمی، معاون درمان، دکتر اتابک نجفی، رئیس بخش های ای سی یو، دکتر احمد سلیم زاده، رئیس بخش داخلی، دکتر آذر حدادی، استاد بیماری های عفونی و مهندس هادی مخبر، مشاور رئیس بیمارستان به بیان نظرات خود پرداختند.

رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *