با حضور معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه

نشست نکوداشت هفته پدافند غیر عامل برگزار شد

در جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل، برنامه های سال 95 این حوزه تشریح شد.

گالری عکس
جلسه هماهنگی بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل با حضور دکتر حسن توکلی معاون توسعه دانشگاه و مسئول پدافند غیرعامل، دکتر مسعود امانلو جانشین معاون توسعه در کارگروه سلامت در حوادث غیرمترقبه و پدافند غیرعامل، مدیران معاونت توسعه و اعضای کمیته کارشناسی پدافند غیرعامل دانشگاه روز شنبه 1 آبان 95 در سالن جلسات معاونت توسعه برگزار شد.
در این جلسه دکتر امانلو با ارائه گزارشی از عملکرد سال 94 و شش‌ماهه نخست سال 95 برنامه‌های آتی کمیته پدافند غیرعامل دانشگاه را تشریح کرد.
 دکتر امانلو با اشاره به هفته پدافند غیرعامل که از 2 آبان ماه آغاز و تا 8 آبان ماه ادامه دارد، از حاضرین در جلسه خواست تا ضمن همکاری در برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های این هفته، برنامه‌های پیشنهادی خود را به دبیرخانه این کمیته در مدیریت نوسازی و مطالعات کاربردی ارائه کنند.
دکتر حسن توکلی در ادامه ضمن اشاره به اجرای برنامه مانور مدیریت بحران که توسط مرکز مدیریت بحران دانشگاه در هفته اول آذرماه اجرا می‌شود بر لزوم همراهی و همکاری کلیه مدیریت‌ها در اجرای این مانور اشاره کرد.
وی تصریح کرد تمام مدیران موظف به همکاری و حضور مؤثر در پشتیبانی از این مانور می‌باشند.
معاون توسعه دانشگاه افزود: با اشاره به اینکه خطراتی همچون زلزله و بحران‌هایی ازاین‌دست هیچ‌گاه خبر نمی‌کنند ، لازم است مدیران معاونت توسعه جهت مقابله و پاسخ سریع و صحیح به بحران‌ها، نسبت به تهیه برنامه در این خصوص اقدام کنند.
همچنین در این جلسه به پیشنهاد کمیته کارشناسی پدافند غیرعامل مقرر شد تا یکی از کارشناسان مدیریت فنی و نظارت بر طرح‌های عمرانی به‌عنوان مسئول ایمنی دانشگاه و در راستای اجرای بهتر و مؤثرتر سیاست‌های دانشگاه در حوزه مباحث ایمنی پدافند غیرعامل، منصوب شود.

تهیه کننده: