اولین جلسه کمیته هفته سلامت در شهرستان اسلامشهر برگزار شد

شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، باهدف پیش‌بینی و برنامه‌ریزی فعالیت‌های آموزشی در هفته ملی سلامت سال آینده، نخستین جلسه را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، ایمانی، دبیر کمیته هفته سلامت شبکه در این راستا گفت: با توجه به اعلام شعار هفته ملی سلامت ( 7-1 اردیبهشت 96) با عنوان «افسردگی، بیا حرف بزنیم»، جلسه‌ای با حضور معاون، کارشناس مسئول های واحد سلامت خانواده، سلامت روانی اجتماعی و اعتیاد، آموزش و ارتقاء سلامت، کارشناسان آموزش بهداشت، سلامت روان، مبارزه با بیماری‌ها و گسترش روز دوشنبه 23 اسفند 95 برگزار شد.
وی در ادامه افزود: با توجه به گستردگی گروه هدف، برنامه‌هایی شاد و مفرح و آموزنده به تفکیک گروه‌ها پیشنهاد شد. ازجمله این برنامه‌ها، برگزاری مسابقات مختلف آموزشی برای گروه‌های سنی کودکان، برگزاری جلسات آموزشی و مشاوره برای گروه‌های مختلف بود. نکته قابل‌توجه، تعامل نزدیک سازمان‌های بین بخشی شهرستان برای برگزاری برنامه‌های پیشنهادی اعضاء کمیته است که امیدواریم در جلسه بین بخشی که با حضور نمایندگانی از شهرداری‌ها، بخشداری‌ها، بهزیستی، آموزش‌وپرورش، اداره ورزش و جوانان برگزار خواهد شد، به اهداف مهم برنامه دست‌یابیم.
خبر: خورسندفرد
عکس: بیاتی نیاز

 

 

زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی