بخشنامه قدردانی از فرزندان ممتاز کارکنان دانشگاه درسال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ اعلام شد

معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه بخشنامه قدردانی از فرزندان ممتاز کارکنان دانشگاه درسال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را به واحدها ابلاغ کرد، مشمولین می توانند به نمایندگان رفاهی واحد محل خدمت خود مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه، در راستای تکریم از منابع انسانی مقرر شده است از فرزندان عزیز کارکنان دانشگاه که با تلاش خود در مقاطع مختلف سال تحصیلی 1401-1400 ممتاز شناخته شده‌اند، قدردانی شود؛ لذا از همه واحدهای تابعه دانشگاه تقاضا می شود تا اسامی فرزندان همکاران رسمی، پیمانی، قراردادی، هیات علمی و شرکتی برای صدور و یا شارژ دانش‌کارت را حداکثر تا تاریخ 24 شهریور 1401 طبق فرم اکسل پیوست، تکمیل و به اداره رفاه و تعاون مدیریت نظارت و توسعه امور عمومی جهت اقدام بعدی ارسال کنند.
توضیح اینکه ضروری است فیلدهای فایل اکسل پیوست، طبق فرمت درخواستی و دستورالعمل پیوست تکمیل و ارسال شود. همه اطلاعات تا پایان مهلت درج شده در بخشنامه و در قالب یک فایل اکسل از واحدها دریافت خواهد شد. بعد از تاریخ درج شده در بخشنامه به هیچ عنوان ارسال اطلاعات جدید مورد قبول نخواهد بود. همچنین مسئولیت ارسال اطلاعات اشتباه و یا ناقص برعهده واحد محل خدمت است. جدول ارزیابی فرزندان عزیز به شرح زیر است:

ردیف

مقطع

معدل

مبلغ جوایز

1

ابتدائی (اول تا ششم)

توصیفی (خیلی خوب)

5 میلیون ریال

2

دوره اول دبیرستان (هفتم تا نهم)

19

5 میلیون ریال

3

دوره دوم دبیرستان (دهم تا دوازدهم)

18

5 میلیون ریال

4

دانشجویان ورودی سال 1401

-

5 میلیون ریال

فایل اکسل برای درج اطلاعات

دستورالعمل اجرایی

سیده کاملیا داودزاده
تهیه کننده:

سیده کاملیا داودزاده

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *