در جلسه کمیته کنترل عفونت بیمارستان فارابی مطرح شد

بررسی روند شناسایی و ارجاع بیماران مشکوک به کووید-19 در بیمارستان فارابی

سوپروایزر کنترل عفونت بیمارستان فارابی از مسئولان همه واحدهای این مرکز خواست تا موارد مشکوک به کووید-19 را به سرعت به این واحد اطلاع دهند زیرا باید به فرد مبتلا و خانواده های آنها آموزش های لازم داده شود تا تعداد کمتری از افراد مبتلا شوند.

جلسه کمیته کنترل عفونت بیمارستان فارابی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، جلسه کنترل عفونت بیمارستان فارابی یکشنبه پنجم اردیبهشت 1400 با حضور حمید ریاضی، معاون درمان، دکتر محمد سلیمانی، مسئول فنی و فریده آژیر، مدیر پرستاری این مرکز برگزار شد.
در این جلسه شادی رضایی، سوپروایزر کنترل عفونت بیمارستان فارابی به واکسیناسیون کووید-19 اشاره کرد و گفت: کارکنان زیادی تا به حال دوز اول واکسن را دریافت کردند و عده ای هم که تا به حال واکسیناسیون نشده اند به دلیل مشکلات زمینه ای، بارداری، شیردهی و از این دست موارد بوده است. رضایی همچنین اعلام کرد که برای دریافت دوز دوم واکسن به افرادی که واکسینه شده اند از روز قبل پیامک ارسال می شود.
سوپروایزر کنترل عفونت بیمارستان فارابی شناسایی به موقع بیماران مشکوک یا مبتلا به کووید-19 را مهم بسیار برشمرد اظهار داشت: برای این منظور با هماهنگی های انجام شده قرار بر این شد که همه واحدها و به ویژه واحد رادیولوژی موارد کووید-19 را در همان زمان شناسایی به سوپروایزر آن شیفت اعلام کنند، زیرا باید به فرد مبتلا و خانواده های آنها آموزش های لازم داده شود تا تعداد کمتری از افراد مبتلا شوند.
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *