برگزاری برنامه شنبه‌های نیکوکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران این هفته در شهرستان اسلامشهر

سومین هفته از اجرای شنبه‌های نیکوکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور رئیس بیمارستان ضیائیان و معاون اداری –مالی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران در شهرک انبیاء شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در این برنامه که شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ با حضور دکتر سعیدرضا جمالی مقدم، رئیس بیمارستان ضیائیان، دکتر احمدرضا شمشیری، معاون اداری- مالی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه و دکتر عباس امیراحمدی، معاون شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در شهرک انبیاء این شهرستان برگزار شد، در ابتدا سهیلا ساقی، سرپرست پایگاه سلامت شماره یک انبیاء توضیحات مختصری در خصوص اطلاعات جمعیتی منطقه و شاخص‌های بهداشتی ارائه کرد و از مشکلات و مسائل گروه‌های سنی مختلف به‌ویژه جوانان و سالمندان گفت.

در ادامه آرزو چراغی، دبیر اجرایی شنبه‌های نیکوکاری ضمن خیرمقدم و ارائه توضیحاتی در خصوص برنامه شنبه‌های نیکوکاری، گفت: 

شنبه‌های نیکوکاری به همت رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران شروع‌شده و به‌صورت داوطلبانه در کنار همه کارهای مهم دانشگاه با مسئولیت و پیگیری معاونت بهداشت در حال انجام است. مسئولان دانشگاه علوم پزشکی تهران، با حضور در برنامه شنبه‌های نیکوکاری از نزدیک با مسائل و مشکلات مردم و حوزه بهداشت در نقاط مختلف منطقه تحت پوشش دانشگاه به‌ویژه مناطق کم برخوردار  و حاشیه آشنا می‌شوند.

و ی در ادامه افزود: با اجرای برنامه شنبه‌های نیکوکاری در عمل نشان می‌دهیم دانشگاه علوم پزشکی تهران، فقط یک فضای آموزشی، پژوهشی و درمانی نیست و به نیازهای زندگی مردم توجه دارد و شاهد آن هستیم در یک جمع خوب با نیت خیر می‌توانیم کارهایی ارزشمند این‌چنین را شروع و ادامه دهیم  و درواقع افرادی که در این طرح مشارکت دارند، این خیروبرکت را در زندگی شخصی خود درک می‌کنند و برای ادامه این راه در کنار یکدیگر کارهای خداپسندانه‌ای انجام می‌دهند.

در ادامه برنامه با حضور در منزل دو سالمند و یک بیمار عصبی – عضلانی، ضمن ویزیت و بررسی داروهای مصرفی و موردنیاز ایشان، در خصوص مشکلات و مسائل هم بحث و گفتگو شد.

اهدای بسته غذایی به پنج خانوار و هماهنگی ارجاع دو بیمار برای دریافت درمان تخصصی به بیمارستان ضیائیان از دیگر برنامه‌های این هفته نیکوکاری بود.

 

زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

1 نظر برای این مقاله وجود دارد

کارمند

کارمند

02/06/19 - 14:00

با سلام به نظر افراد مستحق تر هستند که باید آنها را جستجو کرد.

پاسخ

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *