• تاریخ انتشار : 1403/06/27 - 14:26
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 11
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

برگزاری مراسم تکریم و بازنشستگی دکتر مهتاب بیات ریزی کارشناس مسئول پژوهشی مدیریت امور سلامت دانشجویان

با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مراسم بازنشستگی و تقدیر از خدمات صادقانه دکتر مهتاب بیات ریزی کارشناس مسئول پژوهشی مدیریت امور سلامت دانشجویان، دبیر کمیته فرهنگی جوانی جمعیت و دبیر کمیته خیرین معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این مراسم سه شنبه 20 شهریور 1403 با حضور دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی، مدیران و حضور پرشور کارکنان معاونت در سالن شورای معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار شد.
در ابتدای مراسم دکتر مهدی ابراهیمی ضمن قدردانی از فعالیت های دکتر مهتاب بیات ریزی گفت: بازنشستگی فصل نوینی از زندگی است و آرزو دارم که این دوران جدید از پربارترین و با نشاط ترین مراحل زندگی پرثمرتان باشد. امیدواریم بتوانیم در آینده از تجربیات و رفتار حرفه ای شما در حوزه معاونت فرهنگی و دانشجویی بهره بگیریم.
وی در ادامه افزود، دکتر بیات ریزی در زمینه جوانی جمعیت و جذب خیرین  سلامت خدمات ارزنده ای به دانشگاه علوم پزشکی تهران ارائه داده است
.
دکتر بیات ریزی از معاون فرهنگی و دانشجویی و همکاران معاونت تشکر کرد و گفت: از خدای متعال برای همه عزیزان آرزوی بهترین‌ها را دارم و در ادامه همکاران با تعریف خاطرات و اهدای هدایا و عکس یادگاری از زحمات ایشان قدردانی کردند.

  • گروه خبری : معاونت فرهنگی دانشجویی
  • کد خبر : 278007
علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر