برگزاری مراسم جشن روز پرستار در مجتمع بیمارستانی امیراعلم؛نقش پرستار احیاگری است

به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در مراسمی از طرف ریاست و مدیریت مجتمع از کادر پرستاری قدردانی شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امیراعلم، چهارشنبه 11 دی 98 به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار جشنی با حضور دکتر جعفریه رئیس مجتمع، مهرداد ماهوش مدیر بیمارستان، دکتر حامد عبدالهی معاون درمان، دکتر کوهی مدیر گروه گوش و حلق و بینی، خانم رنجبران مدیر پرستاری، اعضا هیئت‌علمی، کادر پرستاری و کارکنان بیمارستان در سالن آمفی‌تئاتر برگزار شد.
سیمین رنجبران مدیر پرستاری مجتمع بیمارستانی امیراعلم ضمن تشکر از همه روسا، اساتید و کارکنان جهت شرکت در مراسم روز پرستار گفت: اگر کمک اساتید و روسا و همکاران نباشد نمی‌توانیم درراه پیشبرد اهداف دانشگاه قدم برداریم. پرستاران به بیماران همانند اعضای خانواده خود می‌نگرند و با تعهد به خدمت‌رسانی آنان می‌پردازند و اگر نقصانی به وجود می‌آید سهوی است.
آرش جعفریه رئیس مجتمع گفت: پرستاران نیروی کار مولد بیمارستان هستند که باوجود مشکلاتی ازجمله کمبود نیرو و وضعیت پرداخت‌ها همچنان به نحو احسن به خدمت‌رسانی می‌پردازند.
 
جعفریه در نقل‌قول از دکتر قانونی از اساتید مجتمع گفتند: پرستاران در تاریک‌ترین و بدترین زمان بیماران کنارشان هستند که این جای تشکر ویژه دارد. ایشان سخنان خود را با پخش کلیپی که برای این مناسبت تهیه‌کرده بودند به پایان رساندند.
آقای دکتر عزیزی (سخنران مدعو) در سخنانی طنزگونه به شرح روش‌هایی جهت زندگی بهتر پرداختند و در پایان از پرستاران نمونه دانشگاه از مجتمع امیراعلم با اهدای لوح تقدیر و از همکاران با عملکرد خاص، رابطین ایمنی و کنترل عفونت، منشی‌های بخش با اهدای هدیه و لوح قدردانی شد.
همچنینبه همکار شاعر مجتمع و سایر همکارانی که متولد این روز بودند به‌رسم یادبود هدایایی تقدیم شد.
 
کلمات کلیدی
مدیر سیستم
تهیه کننده:

مدیر سیستم