برگزاری کارگاه روانشناختی به مناسبت هفته سلامت روان با موضوع «هنرباهم بودن» ویژه کارکنان معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران

کمیته فرهنگی جوانی جمعیت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، مقارن با هفته سلامت روان سومین کارگاه روانشناختی با موضوع «هنر باهم بودن» را همراه با امتیاز ضمن خدمت ویژه کارکنان معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این کارگاه به مناسبت گرامیداشت هفته سلامت روان و باهدف پیشگیری و کاهش آسیب های روانی و بهبود سطح روابط بین فردی و در راستای ارتقای کیفت زندگی هوشمندانه، توسط مجید مردی روانشناس و مشاور 19 مهر 1402 از ساعت 9 تا 12 به صورت حضوری در سالن شورای معاونت برگزار شد.
در این کارگاه در خصوص تعریف عشق و انواع الگوهای رفتاری تجربه عشق و هفت گفتگوی عاشقانه برای ایجاد صمیمیت بیشتر بین زوجین سخنانی ارائه شد و در انتها به سوالات حاضران در خصوص موضوعات مطروحه پاسخ داده شد.
توضیح اینکه، کارگاه بعدی در روز 7 آبان ماه 1402 با موضوع "فرزندپروری نوین" از ساعت 9 تا 12 در سالن شورای معاونت فرهنگی و دانشجویی برگزار خواهد شد

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر

ربابه اقازاده

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *