• تاریخ انتشار : 1397/08/03 - 09:54
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1679
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

برگزاری کارگاه ۲ روزه تربیت مربی سفیران دانش‌آموزی در شهرستان اسلامشهر

شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر دوره ۲ روزه تربیت مربی سفیران دانش‌آموزی را با همکاری مدیریت آموزش‌وپرورش شهرستان برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، با شروع سال تحصیلی جدید 97-98 و بر اساس توافقنامه اجرای برنامه خود مراقبتی در مدارس فی‌مابین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آموزش‌وپرورش برای توانمندسازی دانش آموزان در مقاطع ابتدایی و متوسطه دور اول و دوم و با توجه به زمان اجرای این برنامه که از آبان ماه هرسال تحصیلی در مدارس شروع می‌شود، واحد آموزش و ارتقای سلامت و واحد سلامت روانی-اجتماعی و تغذیه این دوره ۲ روزه را در هفته پایانی مهرماه در  ۲۴ و ۲۹ در سالن فجر آموزش‌وپرورش برگزار کرد.
خانکی، کارشناس واحد آموزش بهداشت شبکه در این راستا گفت: این برنامه به مدت ۸ ساعت باهدف توانمندسازی معلمان، مدیران و کارکنان مدارس برای اجرای برنامه خود مراقبتی بر اساس راهنمای آنها برای سفیران سلامت دانش‌آموزی در هر مقطع و نحوه اجرای صحیح آن برگزار می‌شود. در ادامه اجرای برنامه در سطح مدارس، دوره‌های آموزشی ۱۶ ساعته برای سفیران دانش‌آموز در طی سال تحصیلی بر اساس راهنماهای هر مقطع آموزش داده و سفیران نیز گروه همسالان خود را آموزش خواهند داد تا دانش آموزان با اصول خود مراقبتی و فعالیت‌هایی نظیر ورزش، خواب، استراحت کافی و داشتن ارتباط خوب و ... آشنا شوند.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد تا با اجرای صحیح برنامه در هر مرحله دانش آموزان زندگی بهتر و سالم‌تری داشته باشند.
خبر: خورسندفرد
عکس: بیاتی نیاز

 

 

 

  • گروه خبری : شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر
  • کد خبر : 81321
کلمات کلیدی
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی