تقدیر معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران از رابطان ورزشی کارکنان

مراسم تقدیر از رابطان ورزشی کارکنان دانشگاه علوم پزشکی تهران، به همت مدیریت تربیت بدنی در سالن حکیم ساختمان مرکزی دانشگاه برگزار شد.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، این نشست با حضور دکتر مهدی ابراهیمی معاون فرهنگی و دانشجویی و امیر شایگان راد مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار و از بانوان و آقایان رابط ورزشی کارکنان شنبه یکم اردیبهشت 1403 در سالن حکیم ستاد تقدیر شد.
دکتر مهدی ابراهیمی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رابطان ورزشی کارکنان، خواستار تلاش مضاعف مدیریت تربیت بدنی در راستای توسعه فعالیت های بدنی در دانشگاه شد.
مدیر تربیت بدنی در ادامه از تلاش های صادقانه رابطان ورزشی در سال 1402 با این مدیریت قدردانی کرد و با اهدای تقدیرنامه و جوایز از آنان خواست برای پیشبرد اهداف مدیریت تربیت بدنی در سال جدید همکاری و همراهی مستمر داشته باشند.
توضیح اینکه، حاضران در این نشست با قدردانی از حمایت های مدیریت تربیت بدنی از ورزش کارکنان دانشگاه، تشکیل این جلسات را گامی مهم در راستای وحدت و همدلی فعالان حوزه ورزش و کمک به توسعه و ارتقای جایگاه ورزش و سلامت در میان کارکنان دانستند و با بیان دیدگاه ها و چالش های خود  به بحث و تبادل نظر پرداختند.

علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی

تصاویر