جلسه معرفی مدیر جدید بیمارستان آرش

مدیر جدید بیمارستان آرش با حضور رئیس بیمارستان و نماینده معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، جلسه معرفی محمدحسین امراللهی به‌عنوان سرپرست مدیر جدید این بیمارستان با حضور دکتر آمنه عبیری رئیس و دکتر امیر عمرانی مدیر بیمارستان، مهندس بهزاد مکری مشاور اجرایی و مسعود اسداللهی رئیس‌دفتر معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه برگزار شد. 
دکتر آمنه عبیری ضمن تشکر و قدردانی از دکتر امیر عمرانی و خیرمقدم به محمدحسین امراللهی به‌عنوان مدیر جدید بیمارستان گفت: با حمایت‌های تیم معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه امید داریم به‌زودی شاهد اتمام و تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره بیمارستان باشیم. 
وی افزود: فعالیت و کارکردن در بیمارستان آرش خیرات زیادی را برای خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی تهران به همراه دارد. خرسندیم که از حضور اساتید فرزانه‌ای همچون دکتر وحید دستجردی در این بیمارستان بهره می‌گیریم.
سپس مهندس بهزاد مکری مشاور اجرایی معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه به نمایندگی از معاون توسعه تغییرات مدیریتی را به فال نیک توصیف کرد و افزود: از هیچ کمکی برای به‌ثمررسیدن امور جاری بیمارستان و پروژه‌های نیمه‌تمام بیمارستان دریغ نخواهیم کرد و از تجربیات موفق مدیران برای آینده درس خواهیم گرفت و بهینه استفاده خواهیم کرد. 
وی ضمن قدردانی از همه اساتید و کادر درمان بیمارستان خاطرتی خوش از دکتر وحید دستجردی، دکتر معینی و  دکتر علیپور از زمان ساخت بیمارستان به یاد آورد و حمایت‌های خانم دکتر وحید را ارج نهاد. 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *