• تاریخ انتشار : 1401/11/11 - 11:31
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 434
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

جلسه کمیته سلامت اداری و حقوق شهروندی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار شد

نشست کمیته سلامت اداری و حقوق شهروندی با رویکرد یافتن گلوگاه های احتمالی فساد و راهکارهای پیشگیری کننده آن تشکیل شد.

کمیته سلامت اداری و حقوق شهروندی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، نشست کمیته سلامت اداری با حضور دکتر حسین قناعتی رئیس دانشگاه و اعضای کمیته یکشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۱ در سالن مدافعان سلامت برگزار شد.
در این نشست دکتر گوران، معاون بازرسی، با بیان اینکه تشکیل این کمیته از مراجع بالا دستی  به تمام سازمان‌های دولتی  ابلاغ شده است گفت: این جلسات با هدف ارتقای سلامت اداری در دانشگاه به صورت دوره‌ایبا رویکرد یافتن گلوگاه‌های احتمالی فساد و راهکارهای پیشگیری کننده آن تشکیل می‌شود.
وی توضیح داد: در هر جلسه یکی از واحدهای دانشگاه در خصوص  گلوگاه‌ها و اقداماتی که جهت رفع آنها  انجام گرفته، گزارشی ارائه می‌دهند.
در ادامه دکتر مخترع رئیس بیمارستان بهرامی در خصوص نقاط آسیب رسان احتمالی بیمارستان بهرامی گزارشی ارائه داد و در این گزارش به موضوعاتی از جمله تغییر هاب‌های بخش فناوری اطلاعات به منظور افزایش سرعت اینترنت و امنیت شبکه اطلاعاتی، نصب دوربین به منظور کنترل محیطی و جلوگیری از سرقت، اصلاح بارگذاری در سامانه تدارکات به منظور کنترل قیمت و کاهش فساد مالی و نصب کشلس (Cash Less) به منظور اصلاح دریافت وجه از بیماران اشاره کرد.
سپس دکتر ناطقی معاون درمان به فراهم نکردن بستر فساد در بیمارستان‌ها تأکید کرد و همکاری در حوزه‌های مختلف مالی را در بخش‌های برون سپاری شده ضروری دانست.
بعد از آن دکتر بیگلر معاون غذا و دارو گفت: اصلاح فرآیندها از موضوعات مهمی است که باید اتفاق بیافتد و با اصلاح فرآیندها می‌توان گلوگاه‌های فساد را شناسایی کرد.

 

 
  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی
  • کد خبر : 225435
فیلم بردار
نسیم اخگر
تهیه کننده:

نسیم اخگر

فیلم بردار

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *