حضور پرشور و نشاط دانشجویان دختر دانشگاه در کاروان نشاط و سلامت

از سوي مديريت تربیت‌بدنی دانشگاه به مناسبت بزرگداشت روز درختکاری، کوهپیمایی تفریحی- ورزشی یک روزه (کاروان نشاط و سلامت) ویژه دانشجویان دختر دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی، به مناسبت بزرگداشت روز درختکاری، با هدف توسعه و گسترش ورزش همگانی و با حضور پرشور و نشاط حدود 80 نفر از دانشجویان دختر دانشگاه کوهپیمایی تفریحی – ورزشی با عنوان کاروان نشاط و سلامت را به مقصد آبشار آهار (اوشان) برگزار کرد.
در اين برنامه تفريحي- ورزشی كه در قالب تور یک‌روزه روز جمعه 18 اسفند 96 و به‌طور اختصاصی جهت دانشجویان دختر دانشگاه تنظیم‌شده بود؛ شرکت‌کنندگان ساعت 7 صبح از مقابل درب اصلی مجتمع کوی دانشگاه (دختران) حرکت کرده و یک روز زمستانی خود را در هوایی پاک، دور از هياهوي شهر در منطقه زیبای آبشار آهار (اوشان) با شور و نشاطی دیدنی، سپري کردند.
دانشجویان دختر شرکت کننده در این جشنواره ورزشی- تفریحی، خاطره ای زیبا از فعالیتی شاد و ورزشی را در آخرین روزهای زمستان 96 رقم زدند.
لازم به ذكر است پيرو برنامه‌ریزی‌های بعمل‌آمده در اداره گسترش ورزش‌های همگاني مديريت تربیت‌بدنی دانشگاه، ویژه برنامه‌های تفریحی- ورزشی طبیعت گردی و كوهپیمایی های یک‌روزه، طی بهار سال آينده نیز به طور مستمر و به تفکیک براي دانشجویان، کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه برگزار خواهد شد که اطلاعات مربوطه در این زمینه اعلام خواهد شد.

تهیه کننده: