• تاریخ انتشار : 1399/11/12 - 10:46
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 300
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه

در ترویج مطالعات پیش بالینی پژوهشگران مشارکت می‌کنند

آزمایشگاه پیش بالینی در راستای ترویج دانش تصویربرداری پیش بالینی محققان و دانشجویان را دعوت به مشارکت می‌کند. این مشارکت در قالب برگزاری ژورنال کلاب‌هایی است که چهارشنبه آخر هر ماه به صورت رایگان برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران آزمایشگاه پیش بالینی، در این جلسات مقاله‌هایی در رشته‌های مختلف شامل پزشکی، داروسازی، علوم پایه پزشکی، مهندسی و... با محوریت تصویربرداری پیش بالینی با هدف بالا بردن سطح آگاهی پژوهشگران علاقه‌مند بررسی می‌شود.
علاقه‌مندان به مشارکت و ارائه در این جلسات می‌توانند حداکثر تا دو هفته قبل از تاریخ برگزاری ژورنال کلاب عنوان و فایل مقاله مورد نظر خود را ارسال کنند.
درخواست‌های دریافتی توسط تیم علمی و فناوری مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت و با توجه به الویت، مقاله تائید شده اعلام خواهد شد و فرد علاوه بر ارائه مقاله پیشنهادی در این ژورنال کلاب‌ها از گواهینامه معتبر آن نیز بهره‌مند شود.
توضیح این‌که ژورنال کلاب بعدی 29 بهمن 99 با عنوان 
Capabilities of multi pinhole SPECT with two stationary detectors for in vivo rat imaging برگزار خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند از هم‌اکنون برای اسفندماه سال جاری برای ارسال مقاله اقدام کنند.
 

 

 

 

 

  • گروه خبری : گروه خبری RSS,آزمایشگاه پیش بالینی
  • کد خبر : 169783
زهرا  قدیری
تهیه کننده:

زهرا قدیری

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *