نشست آموزشی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران با کارشناسان سینا رسانه

دکتر ترابی: به کارگیری ابزار هوش مصنوعی در تولید محتوی زمینه ساز ارتقای جایگاه و نفوذ علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران است

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست آموزشی با کارشناسان سینا رسانه، بر اهمیت به‌روزرسانی دانش و مهارت‌های فعالان این حوزه و استفاده خلاقانه از هوش مصنوعی در مسیر پیشرفت و تعالی دانشگاه تاکید کرد و گفت: به کارگیری ابزار هوش مصنوعی در تولید محتوی زمینه ساز ارتقای جایگاه و نفوذ علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران است.

به گزارش سینا رسانه دکتر ماشاءاله ترابی، دکتر ماشاءاله ترابی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نشست آموزشی با کارشناسان سینا رسانه، دوشنبه 18 تیرماه 1403، با بیان اینکه هدف از برگزاری دوره های آموزشی هوش مصنوعی، یادگیری و هم‌راستایی مسیر پیشرفت فردی با اهداف دانشگاه است، گفت: از فرصت‌های آموزشی ارائه شده در روابط عمومی برای رشد شکوفایی استعدادها و به‌کارگیری آن‌ها در خلق آثار جدید و خلاقانه استفاده کنید.
خلق آثار درخشان، نیازمند ارتقای توانمندی و نوآوری
دکتر ترابی  با تأکید بر استفاده خلاقانه از هوش مصنوعی در فعالیت‌های روابط عمومی و پیشرفت مستمر امور، تصریح کرد: با به کارگیری قابلیت های هوش مصنوعی از راهکارهای ارائه شده آن، برای ارتقای کیفیت کار بهره ببرید.
وی با اشاره به استعدادهای منحصر به فرد هرکس در خلق اثر اعم از کلیپ یا مطلب گفت: برای درخشش این آثار، باید توانمندی خود را ارتقا دهید، نوآوری و پیشرفت داشته باشید. 
دکتر ترابی در پایان سخنان خود، با اشاره به اینکه انباشت دستاوردهای کوچک، ما را به رشد و تعالی می رساند تصریح کرد: با جدیت در این جلسات شرکت کرده و با برنامه‌ریزی و  بهره گیری از  فرصت ها برای پیشرفت دانش و مهارت های خود گام بردارید. ابزارهای هوش مصنوعی را در فعالیت های خود بکار ببرید و نمونه استفاده خلاقانه از آن را در این جلسات ارایه دهید.
زهرا  حری
تهیه کننده:

زهرا حری

تصاویر