• تاریخ انتشار : 1401/07/23 - 11:22
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 282
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دکتر جمشیدی دردیدار با تیم پیوند کلیه بیمارستان شریعتی کار این تیم را عاشقانه خواند

دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی در جلسه ای با تیم پیوند کلیه بیمارستان شریعتی دیدار و گفت و گو کرد.

دکتر جمشیدی دردیدار با تیم پیوند کلیه بیمارستان شریعتی کار این تیم را عاشقانه خواند

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان شریعتی، مسایل و برنامه های بخش پیوند کلیه بیمارستان شریعتی در جلسه ای پنج شنبه 21 مهر 1401 با حضور دکتر مینو دهقان معاون اداره پیوند وزارت بهداشت بررسی شد.

در این جلسه دکتر احمدرضا جمشیدی رئیس بیمارستان شریعتی زحمات تیم پیوند در شش ماهه اول سال 1401 را بسیار باارزش خواند و گفت: تیم پیوند بیمارستان شریعتی واقعا عاشقانه کارکردند و این بسیار با ارزش است ازتک تک اعضا تشکر می کنم چون در این شش ماهه که بسیار کوتاه بود، پیشرفت فعالیت های این تیم قابل تقدیر است.

در این جلسه اعضای هیات علمی بخش پیوند کلیه درباره مشکلات نیروی انسانی تیم پیوند ، بسته های حمایتی بیماران پیوند کلیه ودستورالعمل های دانشگاه درباره پرداختی تیم پیوند بیمارستان شریعتی در مقایسه با سایر بیمارستان های دانشگاه با دکتر جمشیدی صحبت کردند.

فعالیت های بخش پیوند کلیه بیمارستان شریعتی پس از درگذشت استاد نادری به دلیل کرونا در سال 1399 کاهش یافته بود. با فعال شدن این بخش در شش ماهه گذشته و پیوند های انجام شده به همت دکتر یحیی زاده و دیگر اعضای تیم پیوند بیمارستان شریعتی از ابتدای سال 1401 تا کنون 21 مورد پیوند کلیه در این بخش انجام شده است.

  • گروه خبری : بیمارستان شریعتی
  • کد خبر : 218974
 فرانک  معصومی فرد
تهیه کننده:

فرانک معصومی فرد

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *