• تاریخ انتشار : 1403/06/26 - 16:38
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 273
  • زمان مطالعه : 3 دقیقه

بازدید سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران از بیمارستان کودکان حکیم

دکتر رئیس کرمی: بیمارستان کودکان حکیم با حمایت خیرین، به قطب درمان سرطان کودکان تبدیل می‌شود

دکتر سید رضا رئیس کرمی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران در بازدید از بیمارستان کودکان حکیم گفت: این بیمارستان با حمایت خیرین، به قطب درمان سرطان کودکان تبدیل می‌شود. انجام موفقیت‌آمیز یک عمل جراحی بزرگ، نقطه عطف این بازدید بود.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران، همزمان با انجام یک عمل جراحی بزرگ در بیمارستان حکیم دکتر سید رضا رئیس کرمی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران، در نخستین بازدید بیمارستانی خود، از نزدیک در جریان فعالیت ها و امکانات این مرکز قرار گرفت.
در بازدید 26 شهریور 1403، سرپرست دانشگاه با بیان ویژگی های منحصر به فرد بیمارستان کودکان حکیم گفت: این مرکز تخصصی و فوق تخصصی ویژه کودکان در منطقه محروم جنوب تهران است که خدمات باکیفیت را در رشته های مختلف داخلی و جراحی کودکان ارایه می دهد.
دکتر رئیس کرمی با اشاره به پیشینه ساخت و فعالیت بیمارستان کودکان حکیم گفت: این مرکز  به همت آقای مطهری نیکوکار محترم در فضای مناسب و با رعایت استانداردهای بیمارستانی ساخته و با کمک رئیس پیشین دانشگاه و معاونان ایشان و دکتر صادق نیت رئیس بیمارستان، تامین تجهیزات و نیروی انسانی شده و اکنون در بهترین شرایط به کودکان خدمت رسانی می کند.
سرپرست دانشگاه از انجام جراحی بزرگ و پیچیده در این مرکز خبر داد و گفت: امروز یکی از این جراحی ها در حال انجام است تا اتاق عمل برای کارهای بیشتر و بهتر آماده سازی شود.
سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران، با تأکید بر اهمیت توسعه زیرساخت‌های این بیمارستان، افزود: «با برنامه‌ریزی‌های انجام شده، در آینده نزدیک بخش‌های فوق تخصصی سرطان و سایر بخش‌های مورد نیاز در این بیمارستان راه‌اندازی خواهد شد. این اقدام گامی مهم در جهت ارتقای سطح خدمات درمانی به کودکان مبتلا به سرطان و تبدیل این بیمارستان به قطب درمان سرطان کودکان در کشور خواهد بود.»
توضیح اینکه دکتر رئیس کرمی به همراه دکتر خسرو صادق نیت، مشاور وزیر و مدیرکل  دفتر وزارتی وزارت بهداشت، زمین فوتبال این بیمارستان را افتتاح کردند.

بیمارستان حکیم، پایگاه جدید سلامت کودکان در تهران
دکتر خسرو صادق نیت رئیس بیمارستان کودکان حکیم گفت: بیمارستان کودکان حکیم با حمایت خیرین و دانشگاه علوم پزشکی تهران، به عنوان یکی از مجهزترین مراکز درمانی کودکان در تهران، گام‌های بلندی در ارتقای سلامت کودکان، به‌ویژه کودکان مناطق محروم، برداشته است. آغاز جراحی‌های تخصصی و راه‌اندازی مرکز رادیوتراپی، این بیمارستان را به قطب جدید درمان کودکان در کشور تبدیل کرده است.
رئیس بیمارستان کودکان حکیم ضمن ابراز خرسندی از توجه ویژه دانشگاه به این مرکز درمانی، دستاوردهای اخیر بیمارستان را تشریح کرد و گفت: امروز، با بازدید رئیس دانشگاه از بیمارستان کودکان حکیم روز مهمی برای ما رقم خورد. این بازدید نشان‌دهنده توجه ویژه دانشگاه به سلامت کودکان، به‌ویژه کودکانی است که در مناطق محروم شهر تهران زندگی می‌کنند؛ همچنین، این بازدید تأییدی بر اهمیت همکاری با خیرین و حمایت از خدمات آنها است.
دکتر صادق‌نیت یکی از دستاوردهای مهم بیمارستان کودکان حکیم را، آغاز نخستین جراحی کبد در این بیمارستان دانست که با هدایت دکتر جعفریان انجام شده است و افزود: این جراحی گام مهمی در جهت رفع نیاز کودکان به پیوند کبد و تکمیل خدمات درمانی قلب اطفال است که پیشتر در بیمارستان آغاز شده بود.
رئیس بیمارستان کودکان حکیم همچنین از پیشرفت چشمگیر پروژه مرکز خدمات سرطان با محوریت رادیوتراپی خبر داد و گفت: با نصب تجهیزات پیشرفته رادیوتراپی، این مرکز به بزرگ‌ترین مرکز ارائه خدمات رادیوتراپی اطفال در سطح کشور تبدیل می شود.
دکتر صادق‌نیت در پایان با اشاره به افتتاح زمین ورزشی بیمارستان، بر اهمیت توجه به سلامت و پیشگیری از بیماری‌ها تأکید کرد و گفت: امیدواریم این زمین ورزشی بتواند به ارتقای سلامت پرسنل کمک کند و الگویی برای سایر مراکز درمانی باشد.

  • گروه خبری : ستاد مرکزی روابط عمومی
  • کد خبر : 277718
سمیرا  کرمی
تهیه کننده:

سمیرا کرمی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *