برگزاری مراسم تکریم و معارفه مدیر جدید بیمارستان رازی با حضور معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر رامین رحیم نیا: بیمارستان رازی از لحاظ آموزشی در سطح منطقه بی‌نظیر است

دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران، با اعطای هدیه‌ای از خدمات ماندگار دکتر بهنام شباب مدیر قبلی بیمارستان رازی قدردانی و حکم انتصاب مهندس جواد ده بسته مدیر جدید را ابلاغ کرد.

به گزارش روابط ‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، مراسم تکریم دکتر بهنام شباب و معارفه مهندس جواد ده بسته مدیر قبلی و جدید شنبه 1 مهر 1402 با حضور دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه و دکتر ابوالفضل زنده‌دل رئیس بیمارستان رازی برگزار شد. در ابتدا مراسم دکتر ابوالفضل زنده‌دل رئیس بیمارستان رازی ضمن تبریک ایام ماه ربیع‌الاول و تشکر از دکتر رحیم نیا و تیم مدیریتی ایشان، گفت: بیمارستان رازی در چند ماه گذشته با تغییراتی همراه بوده است؛ سعی و دقت داشتیم که با کمترین چالش روبرو شویم. 
وی افزود: تلاش کردیم که مسیرمان منطبق با اهداف دانشگاه باشد که جا دارد در این فرصت مغتنم از پرسنل خدوم بیمارستان که با این تغییرات ما را همراهی کرده‌اند و با جان‌ودل از هیچ کوششی دریغ نکرده‌اند؛ قدردانی می‌کنم. 
دکتر زنده‌دل تصریح کرد: از زحمات و تلاش‌های دکتر شباب تشکر ویژه و از حضور مهندس ده بسته به گرمی استقبال می‌کنم.
در ادامه دکتر بهنام شباب مدیر پیشین بیمارستان رازی با بیان اینکه بیمارستان رازی با تغییرات ساختاری روبرو است؛ گفت: با چالش‌های زیادی روبرو بودیم؛ اما خوشحالم در این مسیر در کنار شما بزرگواران بودم و از تک‌تک شما عزیزان که همراه من بودید؛ تشکر می‌کنم.
سپس مهندس جواد ده بسته مدیر جدید بیمارستان رازی ادامه داد: بسیار خوشحالم در کنار تیم جوان، پویا و فعال بیمارستان رازی هستم، فرایندهای کاری که دکتر شباب شروع کرده‌اند را با تلاش مضاعف ادامه خواهیم داد تا افق خوبی را برای بیمارستان رقم بزنیم. 
وی خاطرنشان کرد: از حمایت‌ها و اعتمادی که معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه به من کرده‌اند تا بتوانم ارائه خدمت کنم، تشکر می‌کنم. 
پس از آن، دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه با اشاره به اینکه هیچ موقع خاطرات تلخ‌وشیرین دوران دانشجویی خودم را در بیمارستان رازی از یاد نخواهم برد؛ گفت: بیمارستان رازی از لحاظ آموزشی در سطح منطقه بی‌نظیر است؛ تبریک ویژه به پایه‌گذاران و اساتید برجسته‌ای که در بیمارستان رازی خدمت کرده‌اند؛ می‌گویم. 
وی افزود: ضرورت دیدیم ساختار بیمارستان را تغییر دهیم تا خدمات بیشتری را بتوانیم به هم‌وطنان عزیزمان در این منطقه ارائه دهیم؛ الحمدلله با حمایت‌های مسئولان دانشگاه این اتفاق بزرگ کلید خورد. 
دکتر رحیم نیا تصریح کرد: توسعه بیمارستان رازی فرصت خوبی را فراهم کرد تا خدمات شایسته و مطلوب را شاهد باشیم؛ البته که با چالش‌هایی روبرو بودیم و کمی سخت بود چرا که متولیان امر باید پاسخگو باشند؛ اما الحمدلله در شرایط فعلی شرایط خوبی را شاهد هستیم. 
وی با بیان اینکه از اینکه خودم دانش‌آموخته دانشگاه و بیمارستان هستم افتخار می‌کنم؛ خاطرنشان کرد: دکتر زنده‌دل و دکتر شباب بسیار صبورانه کارها را پیگیری می‌کردند که از این بزرگواران قدردانی می‌کنم. 
معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه ادامه داد: مهندس جواد ده بسته از موفق‌ترین دانش‌آموخته دوره‌های آموزشی و توانمندسازی داوطلبان پست مدیریت بیمارستان در دانشگاه علوم پزشکی تهران بر اساس اولویت‌بندی نتایج ارزیابی شایستگی است که انگیزه فراوان برای خدمت‌کردن دارد؛ با شجاعت، درایت و علم خود ثابت کرد که این مسیر را می‌تواند طی کند؛ ایشان استاد بی‌بدیل به دلیل فن آوری هستند. 
وی تأکید کرد: باهمت مضاعف و هماهنگی با رئیس بیمارستان و دانشگاه، تغییرات بیمارستان را باتدبیر، دانش و تعاملات سازنده به‌پیش ببرید و مطمئن باشید ما کنار شما هستیم و از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهیم کرد. 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *