دیدار مدیر دفتر امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی تهران با دکتر مهدی خداپرست رئیس بیمارستان فارابی و دکتر قاسم فخرائی عضو هیئت‌علمی دانشگاه

دکتر مقیمی مدیر دفتر امور ایثارگران دانشگاه علوم پزشکی تهران با دکتر مهدی خداپرست زواره فرزند معزز شهید و رئیس بیمارستان فارابی و دکتر قاسم فخرائی جانباز دوران دفاع مقدس و عضو هیئت‌علمی دانشگاه دیدار کرد.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، ۱۴۰۲ دکتر مقیمی مدیر دفتر امور ایثارگران دانشگاه روز دوشنبه ۳۰ مرداد با دکتر مهدی خداپرست زواره فرزند معزز شهید و رئیس بیمارستان فارابی و دکتر قاسم فخرائی جانباز دوران دفاع مقدس و عضو هیئت‌علمی دانشگاه دیدار کرد.
دکتر مقیمی با حضور در دفتر ریاست بیمارستان از جایگاه والای ایثارگران در دوران دفاع مقدس تجلیل کرد و گفت: مهم‌ترین ویژگی همکاران ایثارگر در واحدهای مختلف دانشگاه داشتن روحیه ایثار و فداکاری است؛ این روحیه باعث ارتقا جایگاه علمی، آموزشی و پژوهشی آنان شده که قطعاً در امر اعتلای خدمت‌رسانی در حوزه‌های مختلف مؤثر است.
وی گفت: دفتر ایثارگران دانشگاه در تلاش است در راستای حفظ و اشاعه فرهنگ ایثارگری در عرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی رفاهی با واحدهای دانشگاه در تعامل باشد.
در ادامه دکتر خداپرست ضمن تشکر از حمایت‌ها و زحمات دفتر ایثارگران در تأیید سخنان دکتر مقیمی گفت: به‌واقع ویژگی مسئولیت‌پذیری و تعهد ایثارگران همکار کاملاً مشهود است. ایثارگران با حفظ همان روحیه جهادی و ایثار خود از دوران دفاع مقدس در امر خدمت‌رسانی به بیماران و عموم مراجعین به مراکز درمانی پیشتاز هستند.
دکتر مقیمی در ادامه این دیدار در محل کار دکتر فخرائی از جانبازان دوران دفاع مقدس و عضو هیئت‌علمی دانشگاه حضور یافت و از جانبازان به‌عنوان شهدای زنده و سند عزت، افتخار و جاودانگی ملت بزرگ ایران یاد کرد و اظهار داشت: جانبازان در دوران دفاع مقدس با حضور در جبهه‌های حق علیه باطل و در دفاع از انقلاب و اسلام از هستی خود گذشتند.
وی با اشاره به اینکه پاداش معنوی این غیور مردان نزد خداوند متعال محفوظ است، گفت: سرکشی به خانواده‌های معظم شاهد و جانبازان، کمترین کاری است که می‌شود انجام داد. تکریم و تعظیم شعائر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بر همگان واجب است و امید آن می‌رود مسئولان این سنت دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان را سرلوحه فعالیت‌های خود قرار دهند.
سپس دکتر فخرائی ضمن تشکر از فعالیت‌های دفتر امور ایثارگران گفت: حفظ و ترویج فرهنگ و روحیه ایثارگری رزمندگان دوران دفاع مقدس، می‌تواند علاوه بر زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره آنها، تأثیر به سزایی در تربیت نسل‌های بعدی کشور داشته باشد، چرا که با حفظ این روحیه می‌توان به قله‌های رفیع سعادت و خوشبختی در عرصه‌های مختلف رسید.
وی در ادامه به مشکلات مراکز آموزشی درمانی اشاره کرد و افزود: باید در بیمارستان‌های آموزشی شرایطی به وجود آید که جنبه‌های آموزشی حفظ شود.

حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی

عکاس

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *