• تاریخ انتشار : 1399/09/30 - 12:37
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 552
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

مراسم قدردانی از پرستاران نمونه بیمارستان فارابی برگزار شد

رئیس بیمارستان فارابی: وجود کادر پرستاری مجرب برای پیشبرد اهداف بیمارستان امری حیاتی است

مراسم قدردانی از پرستاران نمونه بیمارستان فارابی در سال 99 با حضور رئیس و مسئولان این بیمارستان و رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

دکتر محمدرضا اکبری
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، مراسم قدردانی از پرستاران نمونه بیمارستان فارابی شنبه ۲۹ آذر ۹۹ با حضور دکتر محمدرضا اکبری، رییس، سعید مرادی، مدیر و فریده آژیر، مدیر پرستاری این بیمارستان و با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد.
دکتر اکبری در آغاز این مراسم با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار گفت: وجود کادر پرستاری مجرب برای پیشبرد اهداف یک بیمارستان امری حیاتی است که این نشان دهنده اهمیت جایگاه پرستاری در نظام سلامت است. شاید جالب باشد بدانید از زمانی که بنده عهده دار ریاست بیمارستان فارابی شده‌امزمان زیادی را که به مجموعهٔ پرستاری اختصاص داده‌امزیرا اداره و ایجاد هماهنگی در مجموعه بزرگ پرستاری بیمارستان فارابی کاری دشوار است. البته در این راه همکاران زیادی ما را یاری کردند که جا دارد از زحمات آنان قدردانی کنم‌ .
وی با ابراز خوشوقتی از وجود کارکنان باتجربه و زحمتکش در کادر پرستاری این بیمارستان اظهار داشت: انتخاب پرستاران نمونهٔ هر سال کار بسیار سختی است، به ویژه در مجموعه مانند بیمارستان فارابی. اما امسال با تلاش‌ های مدیر پرستاری از نظرات و تجربیات همه سوپروایزر‌ها و سرپرستاران در این راه استفاده شد و سعی شده تا انتخاب‌ ها سلیقه‌ ای نباشد. قطعا افرادی که به عنوان پرستار نمونه انتخاب شده‌انداز بهترین‌ها هستند. اما افرادی نیز هستند که نامشان در میان پرستاران نمونه نیست اما چیزی از ارزش کار و زحمات آنها کم نخواهد شد و امیدواریم در سال‌ های آینده بتوانیم از این همکاران نیز قدردانی کنیم.
در ادامه فریده آژیر نیز با تبریک فرارسیدن  روز پرستار گفت: متاسفانه در سال جاری به دلیل شرایط موجود و اپیدمی کووید ۱۹ نتوانستیم مراسم باشکوهی برای تقدیر از پرستاران نمونه برگزار کنیم.   اما خوشحالیم که با حمایت معاونت درمان و مدیریت امور پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران  و مسئولان بیمارستان فارابی، با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی توانستیم در مراسمی هرچند ساده قدردان زحمات این عزیزان باشیم.
مدیر پرستاری بیمارستان فارابی با تشکر از زحمات رئیس بیمارستان افزود: از زمانی که بنده در این مرکز به عنوان مدیر پرستاری مشغول خدمت هستم از نزدیک شاهد همکاری بی‌نظیر رییس و مدیر بیمارستان با مجموعه پرستاری می‌باشم. من در طول دوران خدمت خود با روسا و مدیران زیادی کار کرده‌ ام و باعث افتخار است که اکنون در مجموعه‌ایخدمت می‌کنم که رئیس و مسئولان آن این چنین به پرستاری اهمیت می‌ دهند.
در پایان این مراسم با حضور مسئولان بیمارستان فارابی و با اهدای لوح یادبود از پرستاران نمونه این بیمارستان قدردانی شد.
  • گروه خبری : بیمارستان فارابی,گروه خبری RSS
  • کد خبر : 167361
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *