• تاریخ انتشار : 1395/10/20 - 18:57
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 1439
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

رقابت تنگاتنگ ورزشکاران پیشکسوت دانشگاه در هفته ششم مسابقات فوتسال

ششمین هفته از مسابقات فوتسال جام پیشکسوتان با حضور پر شور و نشاط کارکنان و اعضای هیأت علمی شرکت کننده در مجموعه ورزشي بزرگ شهيد چمران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي مديريت تربیت‌بدنی، مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای محترم هیأت علمی بالاتر از 45 سال دانشگاه علوم پزشكي تهران (جام پیشکسوتان) در ششمین هفته با حضور تیم های معاونت توسعه، معاونت بین الملل، معاونت دانشجویی، بیمارستان شریعتی، بیمارستان امام خمینی (ره) و مرکز بهداشت جنوب در سالن چند منظوره مجموعه ورزشي بزرگ شهيد چمران برگزار شد.
در رقابت‌های هفته ششم که با برگزاری 3 دیدار بین ورزشکاران پیشکسوت دانشگاه همراه بود، در بازي نخست، تیم بیمارستان امام خمینی (ره) در يك ديدار پرگل، تیم مرکز بهداشت جنوب را با نتيجه 7 بر 2 شكست داد.
در ديدار دوم، تيم معاونت توسعه به مصاف تيم معاونت دانشجویی رفت كه این مسابقه نیز با نتیجه 4 بر صفر به سود تيم معاونت توسعه به پایان رسيد. در بازي سوم از هفته ششم این رقابتها نیز تيم بیمارستان شریعتی در مقابل تیم فوتسال معاونت بین الملل با کسب نتیجه 2 بر صفر به پیروزی دست یافت.
در رقابت‌های هفته پنجم جام پیشکسوتان نیز که با برگزاری 3 دیدار بین ورزشکاران پیشکسوت دانشگاه همراه بود، در بازي نخست تیم معاونت توسعه در يك ديدار پرگل، تیم بیمارستان آرش را با نتيجه 6 بر 2 شكست داد.
در ديدار دوم تيم بیمارستان امام خمینی (ره)، به مصاف تيم بیمارستان شریعتی رفت كه این مسابقه نیز با نتیجه پرگل 6 بر 1 به سود تیم بیمارستان امام خمینی (ره) به پایان رسيد. در بازي سوم از هفته پنجم این رقابتها نیز تيم معاونت دانشجویی در مقابل تیم فوتسال معاونت بین الملل با کسب نتیجه 3 بر صفر به پیروزی دست یافت.
گفتنی است هفتمین هفته از مسابقات فوتسال کارکنان و اعضای محترم هیأت علمی بالاتر از 45 سال دانشگاه علوم پزشكي تهران که تحت عنوان جام پیشکسوتان برگزار می‌شود، روز پنجشنبه 23 دی ماه از ساعت 16 تا 17:30 در محل سالن چند منظوره مجموعه ورزشي بزرگ شهيد چمران برگزار خواهد شد.
برنامه برگزاري رقابت‌هاي هفته هفتم مسابقات جام پیشکسوتان بدين شرح است:
ساعت 16: بیمارستان آرش، معاونت دانشجویی
ساعت 16/30: مرکز بهداشت جنوب، معاونت بین الملل
ساعت 17: معاونت توسعه، بیمارستان شریعتی

 

  • گروه خبری : مديريت تربيت بدني,گروه خبری RSS
  • کد خبر : 65430
تهیه کننده: