سید عرفان ترکش: در جهان امروز راهی جز همگام شدن با فضای مجازی وجود ندارد

جلسه روش های جدید نشر اخبار و تولید محتوا با تدریس مریم شهامت نیا، کارشناس تولید محتوا معاونت درمان روز دوشنبه بیست و پنجم مهر 1401 برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، جلسه روش های جدید نشر اخبار و تولید محتوا با حضور سید عرفان ترکش، مسئول روابط عمومی معاونت درمان، فائزه فهیمی تبار، کارشناس روابط عمومی معاونت درمان و اعضای گروه تولید محتوای این معاونت با تدریس مریم شهامت نیا، کارشناس تولید محتوا معاونت درمان و روز دوشنبه بیست و پنجم مهر 1401 برگزار شد.
سید عرفان ترکش اظهار کرد: تولید محتوا از همه جهات حائز اهمیت است. در معاونت درمان ساختار هایی پیش از این وجود داشت که از نظر علمی کارایی لازم را نداشتند، شبکه های اجتماعی معاونت درمان بسیار محدود بود، همان شبکه ها هم متاسفانه رتبه خوبی به دست نیاورده بود و این مورد در چند ماه اخیر در حال به روز رسانی است. سعی ما براین است که برای هفت شبکه اجتماعی که در دسترس داریم، در زمینه تولید محتوا فعالیت را بالاتر از قبل ببریم.
وی ادامه داد: موردی که وجود دار این است که هوش مصنوعی تمام موارد را درنظر می گیرد و اخبار با رتبه پایین، وبسایت معاونت درمان را با مشکل مواجه خواهند کرد. این اخبار باید امتیازی داشته باشد تا مخاطب آن را ذخیره و بازنشر کند تا دیده شود. اخباری که حاوی محتوا و مطالب مهم خبری هستند، در تمامی شبکه های اجتماعی متعلق به معاون درمان بارگزاری خواهند شد.
مریم شهامت نیا در خصوص تولید محتوا، انوع آن، کیفیت و فرآیندهای تولید محتوا برای وبسایت معاونت درمان توضیحاتی ارائه داد.

فائزه فهیمی تبار
تهیه کننده:

فائزه فهیمی تبار

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *