شرکت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در جشن بزرگ عید غدیرخم با برپایی ایستگاه سلامت

شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر همسو با ستاد بزرگداشت عید غدیر شهرستان با برپایی ایستگاه سلامت و اطلاع رسانی در این جشن بزرگ شرکت کرد.

شرکت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در جشن بزرگ عید غدیر خم با برپایی ایستگاه سلامت

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، در مراسم بزرگ عید غدیر خم که همزمان با عید بزگ شیعیان در سراسر ایران برگزار شد، سه شنبه 5 تیر 1403 این شبکه نیز با برپایی ایستگاه سلامت و اطلاع رسانی در این جشن ملی شرکت کرد.

در این برنامه ضمن بازدید کارشناسان واحد بهداشت محیط شبکه از غرفه های عرضه مواد غذایی با حضور 4 مراقب سلامت ضمن غربالگری فشارخون و ارجاع موارد مورد نیاز ویزیت پزشک به نزدیک ترین مرکز خدمات جامع سلامت محل سکونت در خصوص تغذیه سالم، بیماریهای غیرواگیر، برنامه جوانی جمعیت، برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع سلامت مردان و ... نیز مشاوره انجام شد.

اطلاع رسانی در زمینه دسترسی به محتواهای آموزشی مناسب در حوزه سلامت از طریق کانال های پیام رسان مجازی سفیران سلامت تهران و عضویت در سامانه هوشمند شهاب و دریافت خدمات بهداشتی با حضور در هریک از واحدهای بهداشتی در شهرستان با ثبت اطلاعات در سامانه سیب از دیگر مواردی بود که در این ایستگاه به مراجعین و میهمانان روز جشن ارائه شد.

محسن عصمتی
تهیه کننده:

محسن عصمتی

تصاویر

شرکت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در جشن بزرگ عید غدیر خم با برپایی ایستگاه سلامت شرکت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در جشن بزرگ عید غدیر خم با برپایی ایستگاه سلامت شرکت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در جشن بزرگ عید غدیر خم با برپایی ایستگاه سلامت شرکت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در جشن بزرگ عید غدیر خم با برپایی ایستگاه سلامت شرکت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در جشن بزرگ عید غدیر خم با برپایی ایستگاه سلامت شرکت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در جشن بزرگ عید غدیر خم با برپایی ایستگاه سلامت شرکت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در جشن بزرگ عید غدیر خم با برپایی ایستگاه سلامت شرکت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در جشن بزرگ عید غدیر خم با برپایی ایستگاه سلامت شرکت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در جشن بزرگ عید غدیر خم با برپایی ایستگاه سلامت شرکت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در جشن بزرگ عید غدیر خم با برپایی ایستگاه سلامت