• تاریخ انتشار : 1403/07/03 - 13:26
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 31
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

فراخوان دعوت به همکاری از هنرمندان دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی تهران در نظر دارد، برای اجرا در مراسم های مختلف سطح دانشگاه و تدریس در کلاس های فوق برنامه از بین هنرمندان دانشگاه دعوت می کند در این فراخوان شرکت کنند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی و دانشجویی، با هدف شکوفایی استعدادها و بهره‌مندی از توانمندی‌ اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان، مدیریت امور فرهنگی و اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است تا با برگزاری نمایشگاه‌های هنری، کلاس‌های آموزشی فوق‌برنامه و اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در سطح دانشگاه، فضایی پویا و الهام‌بخش ایجاد کند.
در همین راستا اقدام به شناسایی و جذب افراد مستعد و توانمند در حوزه‌های مختلف فرهنگی، ادبی، هنری، موسیقی، مداحی، هنرهای تجسمی، هنرهای نمایشی، صنایع دستی و دیگر زمینه‌های مختلف می کند.
از دانشجویان، کارکنان و استادان که در این حوزه‌ها استعداد، تجربه یا مهارت‌های ویژه‌ای دارند و علاقه‌مند به همکاری با این مدیریت هستند، دعوت می شود تا رزومه خود را از طریق اینجا ارسال کنند و در این حرکت فرهنگی همراه ما باشند.
این فرصت ارزشمند می‌تواند گامی مؤثر در ارتقای سطح فرهنگی و هنری دانشگاه باشد و بستر مناسبی برای نمایش و پرورش استعدادهای فردی و جمعی فراهم آورد. با همکاری و هم‌افزایی، می‌توانیم دانشگاه را به محیطی سرشار از خلاقیت و هنر تبدیل کنیم و شرایطی را برای رشد و تعالی فرهنگی هرچه بیشتر فراهم سازیم.
برای دریافت فراخوان، اینجا کلیک کنید.

  • گروه خبری : معاونت فرهنگی دانشجویی
  • کد خبر : 278948
علی محمدی فیض آبادی
تهیه کننده:

علی محمدی فیض آبادی