نشست صمیمانه اعضای کمیته دانشجویی فعالیت های بین الملل پردیس کیش با سرپرست این پردیس برگزار شد

اعضای دومین کمیته دانشجویی فعالیت های بین المللی شعبه جزیره کیش پردیس بین الملل که با شروع سال جاری فعالیت خود را آغاز کرده است روز سه شنبه 24 فروردین 1400 با سرپرست این شعبه دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران پردیس بین الملل کیش، در این نشست یک ساعته، اعضای این کمیته ضمن معرفی خود در حضور رییس پردیس و بیان اهداف خود جهت پیوستن به این کمیته، گروههای زیر مجموعه کمیته دانشجویی خود را مشخص کردند و برای هر گروه یکی از دانشجویان به عنوان مسئول معرفی شد.

دکتر فرساد نوری زاده سرپرست پردیس بین المللی کیش دانشگاه، ضمن ابراز خرسندی از حضور دانشجویان فعال علمی و فرهنگی در کمیته دانشجویی فعالیت‌های بین الملل این شعبه، ابراز امیدواری کرد با تلاش و پیگیری که دانشجویان در طول حضور خود در این کمیته از خود بروز می‌دهند می‌توان ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی را در دانشجویان شاهد بود.

دکتر نوری زاده همچنین از دانشجویان خواست با برنامه ریزی دقیق و مدون در کنار مطالعه و تحصیل خود، به فعالیتهای علمی و فرهنگی در سطح بین المللی بپردازند و بخشی از وقت خود را صرف حضور در گروههای این کمیته کنند و مطمئن باشند که این فعالیت‌ها در طول دوران تحصیلی بسیار مثمر ثمر خواهد بود.

زهرا حسین زاده مدیر امور فرهنگی این شعبه نیز ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای کمیته پیشین پردیس کیش برای دانشجویان حاضر، به دانشجویان اطمینان داد واحد فرهنگی آمادگی کامل دارد تا دانشجویان را برای اجرای هرچه بهتر برنامه‌های خود یاری کند و می‌تواند ضمن برقراری ارتباط دانشجویان علاقه مند با اعضای فعال کمیته سابق این شعبه، به تسریع فرآیند برنامه ریزی اجرای مد نظر ایشان کمک کند.

در پایان این جلسه اعضای هسته مرکزی کمیته، حسین اسماعیل، نرجس سلطانا، مجید علی دار، نیمرا کیران و محمد ابراهیم دانشجویان اهل پاکستان دانشگاه را به ترتیب به عنوان دبیر کمیته، نائب دبیر، مسئول گروه علمی و آموزشی کمیته، مسئول گروه فرهنگی و هنری کمیته و مسئول گروه تربیت بدنی کمیته انتخاب کردند.

همچنین مقرر شد در جلسه بعد خود، جدول برنامه هایی که بناست در سال جاری انجام شود با مشورت اعضای کمیته مکتوب و ارائه شود. 

زهرا حسین زاده
تهیه کننده:

زهرا حسین زاده

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *