«کار تیمی شورای فرهنگی ستاد الگویی مناسب برای واحدهای تابعه»

نشست مشترک تیم شورای فرهنگی ستاد مرکزی با معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه برگزار شد

نشت مشترک و هماهنگی تیم شورای فرهنگی ستاد با معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع در راستای «تأمین منابع مالی برای پوشش فعالیت‌های فرهنگی در سازمان مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران» برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران، نشست مشترک تیم شورای فرهنگی ستاد با حضور دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالفتح غفاری معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی تهران و رابطین فرهنگی ستاد برگزار شد. 
در این نشست مقرر شد در آینده نزدیک تفاهم‌نامه مالی با مدیریت برنامه‌ریزی منابع مالی، بودجه و پایش عملکرد معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه در راستای پوشش مناسب فعالیت‌های فرهنگی سازمان مرکزی تهیه و منعقد شود چرا که فعالیت‌ها و اتفاقات حوزه فرهنگی از اهمیت ویژه‌ای در سطح ملی برخوردار است و نیاز است که سازمان مرکزی دانشگاه به‌عنوان الگو بتواند این‌گونه فعالیت‌ها را به‌خوبی منعکس کند. همچنین مقرر شد شورای فرهنگی ستاد تقویم مناسبت‌های فرهنگی را تهیه و تدوین و در اختیار معاونت توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی منابع دانشگاه قرار دهد.  
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *