هفته سلامت 98/ارائه خدمات مربوط به پیشگیری و کنترل بیماری‌ها از تشخیص تا درمان در کلینیک کارکنان دانشکده پزشکی

خدمات مربوط به پيشگيري و كنترل بيماري‌ها از تشخيص تا درمان بيماري و اصلاح سبك زندگي به صورت رایگان ویژه همه کارکنان دانشگاه در کلینیک کارکنان دانشکده پزشکی ارائه می شود.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، کلینیک کارکنان دانشکده پزشکی در شهریور ماه 1393 با همت همکاران بسیج کارکنان دانشکده پزشکی و با حمایت مسئولان وقت دانشکده از ریاست دانشکده و معاون های اداری و مالی و امور هیات علمی در محل طبقه فوقانی تالار قریب و دانشجوی دانشکده پزشکی شروع به کار کرد.
در این کلینیک بر اساس برنامه اعلامی در اکثر تخصص های مهم پزشکی از قبیل، بیماریهای مغزو اعصاب داخلی، تخصص بیماریهای قلب و عروق، غدد و بیماریهای درون ریز، پزشکی ورزشی، زنان و زایمان، تغذیه، گوارش، جراحی پلاستیک و زیبایی، بیماریهای پوست و مو، داخلی، طب فیزیکی،گوش و حلق و بینی و... اساتید برجسته دانشگاه اقدام به ویزیت بیماران می کنند.
همچنین خدمات مربوط به پيشگيري و كنترل بيماري‌ها و عوامل خطر تا تشخيص و درمان بيماري‌ها و اصلاح سبك زندگي ارائه می شود.
همكاران برای گرفتن نوبت و استفاده از خدمات كلينيك با شماره 64053319 (خانم صيقلاني)تماس گرفته يا به محل كلينيك واقع در دانشكده پزشكي-طبقه فوقاني تالار قريب و دانشجو -كلينيك كاركنان مراجعه کنید.
توضیح اینکه  هر ساله از اول تا هفتم اردیبهشت به نام هفته سلامت نامگذاری می شود که هفته سلامت 98 با شعار ' مراقبت‌های اولیه بهداشتی راهی به سوی پوشش همگانی سلامت' نام گذاری شده است و هر روز این هفته اختصاص به یک نام دارد. کلینیک کارکنان دانشکده پزشکی نیز در راستای تامین سلامت گروه هدف خود به عنوان بخشی از جامعه در این مسیر حرکت می کند.
مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی