درآستانه فرا رسیدن سال جدید

پیام تبریک رئیس بیمارستان فارابی به مناسبت فرا رسیدن سال 1400

رئیس بیمارستان فارابی ضمن تبریک فرا رسیدن سال جدید، از تلاش های مدافعان سلامت و کادر درمان کشور در سالی که گذشت قدردانی کرد.

دکتر محمدرضا اکبری، رییس بیمارستان فارابی

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، دکتر محمدرضا اکبری، رییس این بیمارستان در پیامی فرا رسیدن سال جدید را تبریک گفت. در این پیام آمده است:
 
ای آنکه به دست توست احوال جهان
حکمی بنما که گردد ایام به کام
 
بر ما سالی گذشت که فراز و فرودهای فروانی با خود به همراه داشت، سالی که در آن  شاهد ایثار و از خودگذشتگی مدافعان سلامت در برابر یکی از بزرگ‌ ترین تهدیدهای سلامت بشری بودیم و جهاد فرشتگان سفیدپوش برای حمایت از سلامت جامعه را نظاره‌ گر شدیم که بدون شک جهاد سلامت همه همکارانم برگی زرین در تاریخ کشورعزیزمان رقم خواهد زد.
اما با وجود همه مشکلات سال نو می‌شود و برگی دیگر از دفتر زندگانی ما ورق خواهد خورد و آغاز بهار همیشه نماد رویش و امید بوده است. امیدواریم به لطف خداوند متعال و تلاش‌های همه همکارانم در نظام سلامت کشور، هرچه سریعتر شاهد پایان این همه گیری باشیم.
در پایان ضمن تقدیر از تمامی همکاران در آستانه سال نو و بهاری دیگر که  نشانه قدرت لایزال الهی و تجدید حیات طبیعت است، سلامتی و سعادت را برای همه مردم عزیز کشورمان آرزومندم و امیدوارم سال ۱۴۰۰ سالی پربرکت برای همکاران دانشگاه علوم پزشکی تهران و خانواده بزرگ فارابی باشد.
 
دکتر محمدرضا اکبری
رئیس بیمارستان فارابی
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *