پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر به مناسبت میلاد حصرت علی (ع) و روز پدر

مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر میلاد امام علی(ع)آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت و روز پدر را به همه همکاران بویژه همکاران آقا تبریک گفت.

به گزارش روابط‌عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر ، دکتر مسعود رفعتی، مدیر شبکه به مناسبت فرارسیدن ۱۳ رجب روز میلاد حصرت علی (ع ) گفت : ساقه‌های نیلوفری از پایه‌های عرش بالا رفته و سریر ولایت را به عطر وجودی خود آراسته‌اند، تا علی بیاید و بر تکیه‌گاه پوشیده از رازقی آن تکیه زند. درون کعبه امروز غوغایی است ! ملائک، بال در بالْ گستره آسمان‌ها را پوشانیده‌اند و جبرائیل و میکائیل و اسرافیل حلقه خانه کعبه شدند تا پر به نور وجود او بسایند و طنین نام او هلهله شادی است. باید این روز بزرگ  را به تمام شیعیان جهان تبریک گفت.

وی در ادامه این روز را که به روز پدر و مرد نیز نامگذاری شده است گفت : مرد واژه‌ای ناب در کتاب هستی است؛ حقیقت نور، شعف حج، زیبایی یوسف، شکوه فلق، طراوت توبه، تنهایی یونس، صداقت ابراهیم، درایت لقمان، فهم نمل، حلاوت اخلاص، شیرینی پیروزی، میزان قدر، لطافت فجر را باید در وجود مردان مرد یافت.

این روز را  که  به تجلیل از مقام و منزلت پدران بزرگوار مزین گشته را به شما ، تبریک و تهنیت عرض می نمایم  و سلامتی شما را از درگاه ایزد منان خواهانم.

کبرا قلی زاده
تهیه کننده:

کبرا قلی زاده

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *