22 بهمن روز اتحاد ملت، وحدت و ائتلاف ملی است

پیام تبریک معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه به مناسبت 22 بهمن؛ روز پیروزی انقلاب اسلامی

دکتر رامین رحیم نیا معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه علوم پزشکی تهران در پیامی 22 بهمن؛ روز پیروزی انقلاب اسلامی را به خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران تبریک گفت.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه، متن پیام بدین شرح است؛ 
در روز 22 بهمن 1357، تاریخ نهضت اسلامی مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره) به نقطه عطف خود رسید. در روز 22 بهمن سرانجام مبارزات مردم مسلمان به بار نشست و پادشاهی 2500 ساله و ظلم و استبداد بیش از 50 ساله رژیم پهلوی در ایران، ریشه کن شد و به خواست الهی حکومت جمهوری اسلامی تأسیس شد.
22 بهمن، یادآور یکی از بزرگترین رخدادهای تاریخی ملت بزرگ ایران است و این روز مبدل به یک روز فراموش ناشدنی و بزرگ برای ایرانیان شده است.
در واقع در تمامی فرهنگها و آداب مردمان جهان رایج است که بزرگترین روز تاریخ کشور خود را پاس می دارند، البته بنا به فرهنگ هر کشور، آن روز بزرگ و تاریخی گرامی داشته می شود و نسل به نسل و سینه به سینه، منتقل می شود تا آیندگان قدر آن روز را بدانند. قریب به اکثریت کشورهای جهان، بزرگترین روز تاریخی خود را روز استقلال خود می دانند و برای آن، احترام قابل ملاحظه ای قائل هستند، ملت ایران اسلامی نیز در روز 22 بهمن سال 1357 موفق شد بر حکومت مستبدانه و شاهنشاهی 2500 ساله شاهنشاهی فائق آید و در این روز تصمیم گرفت خود برای آینده اش برنامه ریزی کند.
22 بهمن؛ روز پیروزی انقلاب اسلامی «روز اتحاد ملت، وحدت و ائتلاف ملی» را به همه هموطنان عزیزمان و خانواده بزرگ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی تهران تبریک می گویم. 
 
دکتر رامین رحیم نیا 
معاون توسعه مدیریت و برنامه ریزی منابع دانشگاه 
الهام علی
تهیه کننده:

الهام علی